اجاره سازه و چادر

اجاره سازه و چادر

چادر و اسپیس

 

اجاره چادر و اسپیس فریم به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی اطلاق میگردد.به تعریفی دیگر اجاره چادر و اسپیس فریم ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد. اجاره چادر و اسپیس فریم  یکی از کاربردی ترین سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد.

موارد استفاده اجاره چادر و  اسپیس فریم : ساخت غرفه ,غرفه آرایی,چیدمان غرفه اسپیس فریم سازه نمایشگاهی محسوب میگردد .اسپیس فریم سازه ای است با زیبایی و استحکام جهت غرفه سازی.

گروه تولید مجلس آرا برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره چادر و اسپیس با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند از اجاره چادر و اسپیس فریم  برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند.

اجاره چادر و اسپیس فریم  فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اجاره چادر و اسپیس فریم  به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با اجاره چادر و اسپیس فریم  و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم می باشد

شرکت مجلس آرا برای برگزاری نمایشگاهها و همایش ها با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان نسبت به اجاره چادر و اسپیس فریم  این گروه صنعتی اسپیس فریم را به صورت اجاره ای در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه و همایشها به صورت اجاره قرار میدهد. قیمت ارزان اجاره چادر و اسپیس فریم  اجاره ای نسبت به دیگر سازه های نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد.

 

چادر و اسپیس

چادر و اسپیس

چادر و داربست

چادر و داربست

 

چادر و داربست

 

اجاره چادر و داربست به لوله هایی گفته می شود که برای کار در ارتفاع به هم متصل می شوند. اجاره چادر و داربست در ابعاد و اندازه های مختلف هستند. طول لوله های داربست از یک متر شروع می شود و در اندازه های ۲، ۳، ۴، ۵ و ۶ متری در بازار یافت می شود.

اجاره چادر و داربست به ساختار موقتی گفته می شود که افرادی که در ارتفاعات خصوصا در کارهای ساختمانی و یا تعمیرات نمای ساختمان کار می کنند از آن بالا رفته و به عنوان پشتیبان جهت کاهش خطر سقوط از آن استفاده می کنند. اجاره چادر و داربست به عنوان مهمترین ساختار جهت دسترسی به ارتفاعات و نقاطی که دسترسی به آنها دشوار است استفاده می شوند. از سوی دیگر داربست ناامن می تواند به قیمت جان افراد و یا تحمیل صدمات جبران ناپذیر به آنها شود. همچنین اجاره چادر و داربست برای استیج کنسرت، استیج های نمایشگاهی ، برگزاری نمایشگاه ، حصار کشی پیست اسکی، فوتبال و سایر اماکن و نیز خیابان های در حال تعمیر و دارای کنده کاری و حتی پروژه های هنری استفاده می شود.

محيط كار از چهار جزء انسان ، تجهيزات، مواد ومحيط تشكيل شده است. مهمترين مسئله در يك محيط كار ايجاد يك محيط ايمن مي باشد كه جهت ايجاد اين محيط اقدامات بسياري از آموزش پرسنل گرفته تا حفاظ گذاري دستگاه صورت مي پذيرد. يكي از اقدامات ايمني مؤثر در صنايع و فعاليتهاي گوناگون استفاده از اجاره چادر و داربست به عنوان يك وسيله مطمئن و ايمن جهت كار در ارتفاع مي باشد كه با استفاده از آن مي توان ايمني محيط كار را فراهم نموده و فعاليت را با كيفيت عالي به پايان رساند. بر پا نمودن اجاره چادر و داربست داراي شرايط و دستورالعملهاي خاص خود مي باشد . شرايط و دستورالعملها شامل شرايط تجهيزات داربست بند، شرايط پرسنل و دستورالعمل ايمني خاص داربست بند مي باشد .

 

پرده و اسپیس

از مواردی که توانسته در حال حاضر اجاره پرده و اسپیس فریم را در بین غرفه سازان و همچنین پیمانکاران ساخت فضاهای موقت محبوب نماید نصب اجاره پرده و اسپیس فریم فریم میباشد. اجاره پرده و اسپیس فریم در کمترین زمان انجام میگردد. اسپیس برای اتصال به یکدیگر احتیاج به بست اسپیس دارد که بست اسپیس به راحتی قابل اتصال میباشد. ولی در انجام پروژه های بزرگ برای فضا سازی و ساخت سالن های موقت در مقدار بزرگ عمل اجاره پرده و اسپیس فریم فریم بهتر است توسط نصاب های باتجربه نصب اسپیس صورت پذیرد.

اجاره پرده و اسپیس فریم یکی‌ از مهم‌ترین المان‌های معماری هستند، همین اجاره پرده و اسپیس فریم هستند که خانه‌های امروز را با غار‌های اجدادمان متفاوت می‌‌سازند. اجاره پرده و اسپیس فریم پل ارتباطی‌ بین فضای داخلی‌ و طبیعت مورد نیاز ساکنین هستند. برای محفوظ نگاه داشتن فضای زندگی برای اجاره پرده و اسپیس فریم ضروری است، به خصوص که زندگی‌ شلوغ شهری ما در تهران، اجاره پرده و اسپیس فریم بسیار مشرف به هم پدید آورده است. انتخاب اجاره پرده و اسپیس فریم مقوله‌ای بسیار حساس است، پرده‌های یک اتاق به تنهایی‌ می‌‌توانند طراحی آن را از هر زیبایی برهانند!

در این مطلب به چند نکته کلیدی و خلاق نگاهی‌ می‌‌اندازیم؛ اگر به آن‌ها دقت کنید می‌‌توانند با کم ‌ترین هزینه شما را به بهترین نتیجه اجاره پرده و اسپیس فریم برسانند.

سادگی‌ همیشه اصلی‌‌ترین کلید زیباییست. اول نگاهی‌ اجمالی به آنچه که برای دکور اتاق در اختیار دارید بیاندازید، اگر رنگ به اندازه کافی‌ دارید دیگر در اجاره پرده و اسپیس فریم خود اغراق نکنید. طرح در طرح نتیجه‌ای جز پریشانی به بار نمی‌‌آورد.

اگر می‌‌خواهید از طرح‌های کلاسیک و پر چین و پر پارچه استفاده کنید، پارچه‌های سبک انتخاب کنید. پارچه‌های زمخت و سنگین که پر چین و مدل‌دار هستند؛ فضای خانه شما را تنگ و سنگین می‌‌کنند، این نوع فضاها برای سلامتی‌ روحی‌ شما و خانواده عزیزتان مناسب نیستند.

 

چادر و پرده

 

چادر و پرده

 

پرده خالی

اجاره پرده یکی‌ از مهم‌ترین المان‌های معماری هستند، همین اجاره پرده هستند که خانه‌های امروز را با غار‌های اجدادمان متفاوت می‌‌سازند. اجاره پرده پل ارتباطی‌ بین فضای داخلی‌ و طبیعت مورد نیاز ساکنین هستند. برای محفوظ نگاه داشتن فضای زندگی برای اجاره پرده ضروری است، به خصوص که زندگی‌ شلوغ شهری ما در تهران، اجاره پرده بسیار مشرف به هم پدید آورده است. انتخاب اجاره پرده مقوله‌ای بسیار حساس است، پرده‌های یک اتاق به تنهایی‌ می‌‌توانند طراحی آن را از هر زیبایی برهانند!

در این مطلب به چند نکته کلیدی و خلاق نگاهی‌ می‌‌اندازیم؛ اگر به آن‌ها دقت کنید می‌‌توانند با کم ‌ترین هزینه شما را به بهترین نتیجه اجاره پرده برسانند.

سادگی‌ همیشه اصلی‌‌ترین کلید زیباییست. اول نگاهی‌ اجمالی به آنچه که برای دکور اتاق در اختیار دارید بیاندازید، اگر رنگ به اندازه کافی‌ دارید دیگر در اجاره پرده خود اغراق نکنید. طرح در طرح نتیجه‌ای جز پریشانی به بار نمی‌‌آورد.

اگر می‌‌خواهید از طرح‌های کلاسیک و پر چین و پر پارچه استفاده کنید، پارچه‌های سبک انتخاب کنید. پارچه‌های زمخت و سنگین که پر چین و مدل‌دار هستند؛ فضای خانه شما را تنگ و سنگین می‌‌کنند، این نوع فضاها برای سلامتی‌ روحی‌ شما و خانواده عزیزتان مناسب نیستند.

چوب پرده‌ها خود می‌‌توانند طرح اصلی‌ اجاره پرده شما باشند، رنگ، فرم و شکل آن‌ها جزئی از اجاره پرده است.ذهن خود را بال و پر دهید، شما می‌‌توانید با یک تغییر کوچک در اجاره پرده معمولی‌ تصویری کاملا متفاوت و مدرن و زیبا بسازید. در این تصویر می‌‌بینید که تنها با بستن اجاره پرده در ارتفاعی بالاتر اتاق سبک دیگری به خود گرفته است. در این تصویر دو نوع طرح پرده استفاده شده است، یکی‌ صفحه‌ای که عمودی حرکت می‌‌کند و دیگری چین‌ دار که افقی ۲طرف پنجره جمع می‌‌شود، حتی طرح پارچه این دو نیز کاملا متفاوت هستند، فقط زمینه رنگ آن‌ها با هم می‌‌خواند

 

آلاچیق کامل با نور

در اجاره آلاچیق کامل با نور از چه موادی استفاده میکنند؟ اجاره آلاچیق کامل با نور قبل از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که معمولا این سازه ازاهن یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده میشود باید به یاد داشت که در صورت استفاده ازفلزازرنگ های پوشش دریایی برای پوشاندن استفاده شود و زمانی که از چوب استفاده میکنیم حتماً  نوع چوب ترمو باشد. بخش مهم اجاره آلاچیق کامل با نور ، سقف آن است که بستگی به نوع طراحی دارد که از مواد مختلف استفاده می شود.

اجاره آلاچیق کامل با نور یا کلاه‌فرنگی سازه‌ای چوبی یااهنی است که در اطراف باغ‌ها، پارک‌ها  قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن افراد در هوای باز  مورد استفاده است. اجاره آلاچیق کامل با نور معمولاً  اطرافشان باز می باشد.

اجاره اجاره آلاچیق کامل با نور و نصب ان در محل

نام فارسی اجاره آلاچیق کامل با نور تارم می باشد که درمتن ها ی قدیمی اکثرا به صورت طارم نوشته شده‌ اما در حال حاظرکلمه  آلاچیق  رواج بیشتری دارد.

در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال هاپارچه برزنتیی سقف اجاره آلاچیق کامل با نور را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع اجاره آلاچیق کامل با نور را نیز می توان در شمال ایران یافت که با کیفیت بالا ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز پوشش های متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

در غرب اجاره آلاچیق کامل با نور بیشتردر باغ‌های افراد ثروتمند دیده می‌شد و به طور معمول دراطراف آن‌ها گل‌کاری انجام می‌شد.

به طور مثال وقتی که سقف شیب دار است، نیاز به آهن کشی دارد تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا شود و در صورتی که سقف شیبدار نباشد معمولا  در اجاره آلاچیق کامل با نور با طراحی روز دنیا – در قسمت های سرپوشیده باید از فلاشینگ و در قسمت های نیمه باز میتوان از ترمووود استفاده کرد. 

 

چادر و نور

چادر و نور

 

آلاجیق

آلاجیق

آلاچیق معمولی

در بعضی از مناطق با توجه به نوع اقلیم و شرایط مصالح بومی با استفاده از پوشال هاپارچه برزنتیی سقف اجاره آلاچیق ساده را با ترکیب با چارچوب های چوبی پوشش می دهند. این نوع اجاره آلاچیق ساده را نیز می توان در شمال ایران یافت که با کیفیت بالا ساخته می شوند. در مناطق دیگر کشور نیز پوشش های متفاوتی برای این کار مورد استفاده قرار می گیرند.

اجاره آلاچیق ساده یا کلاه‌فرنگی سازه‌ای چوبی یااهنی است که در اطراف باغ‌ها، پارک‌ها  قرار داده می‌شود و به عنوان سرپناهی برای نشستن افراد در هوای باز  مورد استفاده است. اجاره آلاچیق ساده معمولاً  اطرافشان باز می باشد.

اجاره اجاره آلاچیق ساده و نصب ان در محل

نام فارسی اجاره آلاچیق ساده تارم می باشد که درمتن ها ی قدیمی اکثرا به صورت طارم نوشته شده‌ اما در حال حاظرکلمه  آلاچیق  رواج بیشتری دارد.

در غرب اجاره آلاچیق ساده بیشتردر باغ‌های افراد ثروتمند دیده می‌شد و به طور معمول دراطراف آن‌ها گل‌کاری انجام می‌شد.

در اجاره آلاچیق ساده از چه موادی استفاده میکنند؟ اجاره آلاچیق ساده قبل از هر چیز نیاز به یک سازه دارد که معمولا این سازه ازاهن یا چوب است، از آنجایی که آلاچیق در فضای باز استفاده میشود باید به یاد داشت که در صورت استفاده ازفلزازرنگ های پوشش دریایی برای پوشاندن استفاده شود و زمانی که از چوب استفاده میکنیم حتماً  نوع چوب ترمو باشد. بخش مهم اجاره آلاچیق ساده ، سقف آن است که بستگی به نوع طراحی دارد که از مواد مختلف استفاده می شود.

به طور مثال وقتی که سقف شیب دار است، نیاز به آهن کشی دارد تا پوشش سقف شیبدار بر روی آن اجرا شود و در صورتی که سقف شیبدار نباشد معمولا  در اجاره آلاچیق ساده با طراحی روز دنیا – در قسمت های سرپوشیده باید از فلاشینگ و در قسمت های نیمه باز میتوان از ترمووود استفاده کرد. 

اجاره سازه و چادر

 

چتر از بغل

 

اجاره چتر پایه بغل  وسیله ای بسیار مناسب در:

مسافرت ، تفریحگاه  و پیک نیک  ، بیرون از چادر مسافرتی ، فضای بیرون ویلا  ، کنار دریا برای صرف غذا ،  عصرانه ، بستنی فروش ها ، غذاخوری ها ، صحرا ، محل کار ، تراست منزل ، و …

اجاره چتر پایه بغل  پر جهت استفاده در فضاهای باز تولید شده با پارچه ترانزیت اعلا، ضد آب و ضد آفتاب می‌باشد. چتر سایبان همراه با سه پایه و لوله ی نگه دارنده عرضه می‌گردد. کلیه این قطعات در کاور مخصوص اجاره چتر پایه بغل  قابل بسته بندی می‌باشند.

اجاره چتر پایه بغل  وسیله ای است که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد که یک ستون در مرکز آن قرار دارد و  در رنگ های سفید مشکی,سفید آبی,سفید کرم موجود است

شرکت مجلس آرا ، اجاره چتر پایه بغل  تمام چوب و پارچه مدل مدیترانه ای و اجاره چتر پایه بغل   در ایران است که نزدیک به یک دهه در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.مجموعه ی ما با بهبود روزافزون کیفیت و زیبایی محصولات و رضایت مشتریان گرامی را سرلوحه ی خود قرار داده که نتیجه ی آن اجاره محصولات با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با تولیدات سایر کشورها گردیده است.

اجاره چتر پایه بغل  از نوع پایه کنار و مربع شکل با قطر ۳ متر می باشد که به راحتی می تواند میزهای ۶ یا ۸ نفره را پوشش دهد.تمامی بدنه و اتصالات چتر از جنس آلومینیوم می باشدکه علاوه بر استحکام بالا دارای وزن کم و همچننین ضد زنگ می باشد. خاصیت ضدزنگ بودن آلومینیوم این چتر را برای استفاده در محیط های باز و مرطوب کاملا مناسب می کند. همچنین این چتر قابلیت گردش کامل ۳۶۰ درجه به دور پایه و تغییر زاویه و تغییر ارتفاع را دارد و دارای مکانیزم باز و بسته شدن دسته قرقره ای می باشد که کاملا ساده می باشد.

 

چادر از بغل

چادر از بغل

 

چتر پایه وسط

چتر پایه وسط

 

چتر وسط

 

اجاره چتر پایه وسط مدلی از سایبان است که معولا در برابر تابش آفتاب مقاومت دارد و ضد آب است. اجاره چتر پایه وسط با نام های چتر حیاط, چتر آفتابگیر و چتر سایبان نیز شناخته می شود.سایبان چتری در دو مدل اجاره چتر پایه وسط و پایه وسط موجود است.

اجاره چتر پایه وسط وسیله ای بسیار مناسب در: مسافرت ، تفریحگاه  و پیک نیک  ، بیرون از چادر مسافرتی ، فضای بیرون ویلا  ، کنار دریا برای صرف غذا ،  عصرانه ، بستنی فروش ها ، غذاخوری ها ، صحرا ، محل کار ، تراست منزل ، و …

اجاره چتر پایه وسط پر جهت استفاده در فضاهای باز تولید شده با پارچه ترانزیت اعلا، ضد آب و ضد آفتاب می‌باشد. چتر سایبان همراه با سه پایه و لوله ی نگه دارنده عرضه می‌گردد. کلیه این قطعات در کاور مخصوص اجاره چتر پایه وسط قابل بسته بندی می‌باشند.

اجاره چتر پایه وسط وسیله ای است که در فضای باز مورد استفاده قرار میگیرد که یک ستون در مرکز آن قرار دارد و  در رنگ های سفید مشکی,سفید آبی,سفید کرم موجود است

شرکت مجلس آرا ، اجاره چتر پایه وسط تمام چوب و پارچه مدل مدیترانه ای و اجاره چتر پایه وسط  در ایران است که نزدیک به یک دهه در این زمینه مشغول به فعالیت می باشد.مجموعه ی ما با بهبود روزافزون کیفیت و زیبایی محصولات و رضایت مشتریان گرامی را سرلوحه ی خود قرار داده که نتیجه ی آن اجاره محصولات با کیفیتی مثال زدنی و قیمتی بسیار مناسب در مقایسه با تولیدات سایر کشورها گردیده است.

اجاره چتر پایه وسط از نوع پایه کنار و مربع شکل با قطر ۳ متر می باشد که به راحتی می تواند میزهای ۶ یا ۸ نفره را پوشش دهد.تمامی بدنه و اتصالات چتر از جنس آلومینیوم می باشدکه علاوه بر استحکام بالا دارای وزن کم و همچننین ضد زنگ می باشد.

 

قاب اسپیس

شرکت مجلس آرا برای برگزاری نمایشگاهها و همایش ها با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان نسبت به اجاره قاب اسپیس این گروه صنعتی اسپیس فریم را به صورت اجاره ای در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه و همایشها به صورت اجاره قرار میدهد. قیمت ارزان اجاره قاب اسپیس اجاره ای نسبت به دیگر سازه های نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد.

شرکت مجلس آرا برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره قاب اسپیس با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند اجاره قاب اسپیس برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند

اجاره قاب اسپیس به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی اطلاق میگردد.به تعریفی دیگر اجاره قاب اسپیس ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد. اجاره قاب اسپیس یکی از کاربردی ترین سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد.

موارد استفاده اجاره قاب اسپیس: ساخت غرفه ,غرفه آرایی,چیدمان غرفه اسپیس فریم سازه نمایشگاهی محسوب میگردد .اسپیس فریم سازه ای است با زیبایی و استحکام جهت غرفه سازی.

اجاره قاب اسپیس فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اجاره قاب اسپیس به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با اجاره اجاره قاب اسپیس و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم می باشد.

نصب در کوتاه ترین زمان و زیبایی و قیمت پایین از ویژگیهای اجاره قاب اسپیس در مجلس آرا می باشد.

 

قاب اسپیس

قاب اسپیس

 سن اجرا با اسپیس


سن اجرا با اسپیس

سن اجرا با اسپیس

موارد استفاده اجاره سن و استیج: ساخت غرفه ,غرفه آرایی,چیدمان غرفه اسپیس فریم سازه نمایشگاهی محسوب میگردد .اسپیس فریم سازه ای است با زیبایی و استحکام جهت غرفه سازی.

اجاره سن و استیج فرم های هندسی منظمی میباشند که به طور متحد در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با تقسیم نیروی وارده توسط وزن سازه، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار می شوند. اجاره سن و استیج به عبارتی دیگر داربست نمایشگاهی جزو تجهیزات و سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد. با اجاره اجاره سن و استیج و داربست نمایشگاهی جدید می توان غرفه و سازه های نمایشگاهی متنوعی را ایجاد نمود. معنی لغوی اسپیس فریم که واژه ای انگلیسی میباشد به معنی سازه فضایی میباشد. این نام به خاطر ساختار مولکولی فضایی اسپیس فریم می باشد

نصب در کوتاه ترین زمان و زیبایی و قیمت پایین از ویژگیهای اجاره سن و استیج در مجلس آرا می باشد.

شرکت مجلس آرا برای برگزاری نمایشگاهها و همایش ها با توجه به گران بودن قیمت ساخت غرفه نمایشگاهی توسط چوب و نئوپان نسبت به اجاره سن و استیج این گروه صنعتی اسپیس فریم را به صورت اجاره ای در اختیار برگزار کنندگان نمایشگاه و همایشها به صورت اجاره قرار میدهد. قیمت ارزان اجاره سن و استیج اجاره ای نسبت به دیگر سازه های نمایشگاهی اجاره ای از ویژگیهای بارز اسپیس فریم نمایشگاهی اجاره ای میباشد.

شرکت مجلس آرا برای رفاه مشتریان اقدام به اجاره سن و استیج با قیمت ارزان و مناسب نموده است. تا مشتریانی که قصد خرید اسپیس فریم را ندارند بتوانند اجاره سن و استیج برای ساخت غرفه های نمایشگاهی و دیگر امور تبلیغاتی و همایشی استفاده نمایند

اجاره سن و استیج به کلیه ادوات ساخت و تزیین غرفه های نمایشگاهی اطلاق میگردد.به تعریفی دیگر اجاره سن و استیج ابزاری جهت امور ساخت و ساز غرفه نمایشگاهی میباشد. اجاره سن و استیج یکی از کاربردی ترین سازه های نمایشگاهی محسوب میگردد.

اجاره سن و استیج