نور و برق

موتور برق ۳۲۰۰

اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات چیست و انواع آن چگونه می باشد اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات در عملکرد خودشان بسیار شبیه دیزل ژنراتور ها هستند اما در ابعاد کوچیکتر بر همین پایه کارخانه هایی که در تولید ژنراتور و دیزل زنراتر پیشتاز می باشند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله  اقدام کردند. و در همین اساس به اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات در مدل های مختلف پرداختند که در دو نوع گاز سوز، و بنزینی در بازار وجود دارد.

اجاره موتور برق گازسوز:

اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات گازسوز به دلیل نوع سوخت ،کم مصرف است و باعث کاهش آلودگی هوا می شود و دارای هزینه های کمتری نسبت به موتور برق بنزینی می باشد از دیگر امکانات این دستگاه بی خطر بودن این دستگاه می باشد. اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات گازی به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین باعث طول عمر محصول نسبت به موتور برق بنزینی شده است.

اجاره موتور برق بنزینی :

اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات بنزینی، پرکاربرد ترین نوع از موتور برق شناخته شده اند. این نوع اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات برای کارکردن طولانی مناسب هستند.  سوخت موتور برق های بنزینی همان طور که از نامشان پیداست با بنزین می باشد. باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد .

اجزای تشکیل دهنده موتور برق ها عبارت اندز:

سیسنم سوخت : یک باک می باشد که برای سوخت موتور استفاده می شود.

سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از موتور برق خارج می شود و ظیفه تبدل AC  به DC  و بلعکس را بر عهده دارد.

موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد.

روغن : بخاطره کار کردن طولانی مدت با اجاره موتور برق ۳۰۰۰ وات در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می رسد.

 

موتور برق ۳۲۰۰

موتور برق ۳۲۰۰

موتور برق ۳۸۰۰

موتور برق ۳۸۰۰

موتور برق ۳۸۰۰

 

اجاره موتور برق گازسوز:

اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات گازسوز به دلیل نوع سوخت ،کم مصرف است و باعث کاهش آلودگی هوا می شود و دارای هزینه های کمتری نسبت به موتور برق بنزینی می باشد از دیگر امکانات این دستگاه بی خطر بودن این دستگاه می باشد. اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات گازی به خاطر گازسوز بودن و حذف بنزین باعث طول عمر محصول نسبت به موتور برق بنزینی شده است.

اجاره موتور برق بنزینی :

اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات بنزینی، پرکاربرد ترین نوع از موتور برق شناخته شده اند. این نوع اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات برای کارکردن طولانی مناسب هستند.  سوخت موتور برق های بنزینی همان طور که از نامشان پیداست با بنزین می باشد. باتوجه به نوع سوخت این محصول گازهای اکسید کربن و دی اکسید کربن تولید می شود که باید در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد .

اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات چیست و انواع آن چگونه می باشد اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات در عملکرد خودشان بسیار شبیه دیزل ژنراتور ها هستند اما در ابعاد کوچیکتر بر همین پایه کارخانه هایی که در تولید ژنراتور و دیزل زنراتر پیشتاز می باشند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله  اقدام کردند. و در همین اساس به اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات در مدل های مختلف پرداختند که در دو نوع گاز سوز، و بنزینی در بازار وجود دارد.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق ها عبارت اندز:

سیسنم سوخت : یک باک می باشد که برای سوخت موتور استفاده می شود.

سیستم ولتاژ : وظیفه تنظیم مقدار ولتاژی که از موتور برق خارج می شود و ظیفه تبدل AC  به DC  و بلعکس را بر عهده دارد.

موتور : این بخش از موتور برق قسمت تامین کننده انرژی اصلی مکانیکی را بر عهده دارد.

روغن : بخاطره کار کردن طولانی مدت با اجاره موتور برق ۳۸۰۰ وات در روز ممکن است اجزا دستگاه دچار سائیدگی شود که با بودن سیستم روغن کاری این مشکل به حداقل می رسد.

 

موتور برق ۷۵۰۰

 

اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات چیست و چگونه کار می کند؟

اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات یا مولد الکتریکی دستگاهی است که انرژی مکانیکی حاصل از سوخت گاز یا بنزین و گازوئیل را به انرژی الکتریسیته تبدیل می کند. البته اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات همان موتور ژنراتور است که اصطلاحا در بازار به ژنراتورهای کوچک هواخنک و پرتابل اطلاق می گردد.

کاربرد اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات اضطراری

اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات گرین پاور با کاربری های مختلف ارایه می شوند، که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات جهت مصارف خانگی، ویلا، ساختمان، بیمارستان ها، بانک ها و مراکز مهم امنیتی، دیتا سنترها، سرورها، کارگاهی، مصارف اضطراری، موتور برق کوچک، کیفی، کارخانه و کارگاه، جهت امداد و نجات، ژنراتورهای کوچک قابل حمل و پرتابل…کاربردهای دیگر اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات شامل استفاده و برق رسانی به پمپ های مختلف آب ،کفکش ها ،استفاده برای الکترو موتورها و سیستم های برقی کوچک مثلا روشنایی و…می باشد.

به راستی انتخاب هر محصولی در بازار امروزی بسیار پیچیده و طاقت فرسا به نظر می آید، به همین دلیل اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات و ژنراتور بدلیل گستردگی در کیفیت و قیمت هم از این قاعده مستثنی نیستند.

اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات چیست و انواع آن چگونه می باشد اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات در عملکرد خودشان بسیار شبیه دیزل ژنراتور ها هستند اما در ابعاد کوچیکتر بر همین پایه کارخانه هایی که در تولید ژنراتور و دیزل زنراتر پیشتاز می باشند برای ایجاد سهولت در کار مشتری به تولید این وسیله  اقدام کردند. و در همین اساس به اجاره موتوربرق ۷۵۰۰ وات در مدل های مختلف پرداختند که در دو نوع گاز سوز، و بنزینی در بازار وجود دارد.

اجزای تشکیل دهنده موتور برق ها عبارت اندز:

سیسنم سوخت : یک باک می باشد که برای سوخت موتور استفاده می شود.

 

موتور برق ۷۵۰۰

موتور برق ۷۵۰۰

ویدیو پروژکتور

ویدیو پروژکتور

ویدیو پروژکتور

 

اجاره ویدیو پروژکتور و یا دیتا پروژکتور دستگاهی می باشد که تصاویر انفورماتیک را با دریافت سیگنال های ویدئویی تصاویر را با استفاده از یک لنز بر روی صفحه نمایش پخش می کند. صفحه نمایش می تواند پرده و یا دیوار سفید باشد.

اجاره ویدیو پروژکتور زمانی که اختراع شد نوار مجموعه ای ازعکس های به هم چسبیده را با سرعت یک بیست و چهارم ثانیه نشان می داد. اجاره ویدیو پروژکتور ابتدا با نام ادیسون ویتاسکوپ نامیده شد.آن هم به علت مشهور بودن ادیسون در آن زمان که می توانست به موفقیت این دستگاه کمک کند. امروزه شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و رگان های دیگر برای انتشار اطلاعات و ارتباطات در دهه اخیر برای سادگی در آموزش از این سیستم استفاده می کنند. اجاره ویدیو پروژکتور را معمولا همراه با یک برد هوشمند استفاده می کنند. امروز ویدئو پروژکتورها بخش جدا نشدنی از هوشمند سازی مدارس می باشد.

برق ورودی اجاره ویدیو پروژکتور V220 بوده، مصرف لامپ و مدار الکترونیکی آن در حدود W300 می باشد. ورودی تصویر آن در مدل های ساده با کابل VGA و نیز AV می باشدو در مدل های جدید تر که تکنولوژی روز بهره برده اند از پورت HTMI نیز پشتیبانی می کنند.

شدت روشنایی لامپ اجاره ویدیو پروژکتور در واحد Ansi lumens (انسی لومنس ) اندازه گیری می شود. کم ترین مقدار لومن ویدئو پروژکتور ۷۰۰ لومنس می باشد و تا ۱۵۰۰۰ لومن نیز در بازار موجود می باشد. شدت نور و روشنایی برای دیدن تصویر با نور محیط رابطه ی معکوس دارد، یعنی هر چه شدت نور بیش تر باشد جهت بهتر دیده شدن تصاویر محیط  نیاز به تاریکی کم تری دارد. مثلا ویدئو پروژکتور ی با شدت نور کم تر از ۳۰۰۰ لومن به فضای نسبتا تاریک و دستگاه با شدت نور ۶۵۰۰ لومن به بالا قابلیت پخش تصویر در محیط نسبتا روشن را دارا می باشد. 

 

فلشر

 

نورپردازی با اجاره فلشر  به صورت حرفه ای مجالس یکی از عوامل اصلی و مهم در بالابردن کیفیت برگزاری مراسم ها، جشن ها یا مجالس می باشد. استفاده صحیح از اجاره فلشر پیشرفته می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. سالن ها، تالار های پذیرایی و باغ ها می توانند با استفاده از تجهیزات نورپردازی و رقص نور های جدید ضمن جلب نظر مشتری و میهمانان، کسب درآمد بیشتری نیز داشته باشند. در مهمانی ها و جشن های کوچک و خودمانی نیز نورپردازی با اجاره فلشر بسیار چشم نواز و جذاب می باشد.

اجاره فلشر با توجه به نیاز ، محیط و بودجه انجام میشود و نورپردازی تالار ها با نورپردازی منازل دارای تفاوتی میباشند به طور مثال برای تالار ها و باغ ها اجاره فلشر ۲۳۰ و یا اجاره فلشر بیم ۳۵۰ یکی از محصولاتی میباشد که توصیه میشود در حالی که این فلشر برای منازل مناسب نمیباشند. در معرفی هر محصول کارایی و محیط استفاده ی آن ذکر شده است که انتخاب را برای شما آسان تر میکند.

اجاره فلشر هماهنگ با موسیقی، در ترکیب با لیزر و فلشر میان مه و دود و برق فلاشرها، فضای مهیج و بی نظیری را ایجاد می کند و جزو لحظات به یادماندنی و ماندگار در زندگی می گردد.شرکت مجلس آرا با واردات بدون واسطه انواع سیستم های تخصصی  نورپردازی مجالس شامل انواع لیزر شو، افکتها، فلاشر، مووینگ، پار ال ای دی، بلک لایت، گوی آینه ای، توپی گردان، مشعل، بخارساز، حباب ساز، برف ساز، فایر، پرده ال ای دی، انواع سازه، استیج، دستگاه های میکسر و سایر لوازم جانبی سیستم های نورپردازی بستری مناسب جهت ارائه محصولات و مشخصات فنی آن ها فراهم نموده است که اگر نگوییم در ایران بی نظیر است بلکه کم نظیر می باشد.کلیه تصاویر و ویدیوها از محصول واقعی و توسط تیم فنی مجلس آرا تهیه شده است و به هیچ عنوان اینترنتی نمی باشد.

 

فلشر

فلشر

رقص نور یا موینگ

رقص نور یا موینگ

رقص نور یا موینگ

اجاره رقص نور هماهنگ با موسیقی، در ترکیب با لیزر و رقص نور میان مه و دود و برق فلاشرها، فضای مهیج و بی نظیری را ایجاد می کند و جزو لحظات به یادماندنی و ماندگار در زندگی می گردد.شرکت مجلس آرا با واردات بدون واسطه انواع سیستم های تخصصی  نورپردازی مجالس شامل انواع لیزر شو، افکتها، فلاشر، مووینگ، پار ال ای دی، بلک لایت، گوی آینه ای، توپی گردان، مشعل، بخارساز، حباب ساز، برف ساز، فایر، پرده ال ای دی، انواع سازه، استیج، دستگاه های میکسر و سایر لوازم جانبی سیستم های نورپردازی بستری مناسب جهت ارائه محصولات و مشخصات فنی آن ها فراهم نموده است که اگر نگوییم در ایران بی نظیر است بلکه کم نظیر می باشد.کلیه تصاویر و ویدیوها از محصول واقعی و توسط تیم فنی مجلس آرا تهیه شده است و به هیچ عنوان اینترنتی نمی باشد.

نورپردازی با اجاره رقص نور  به صورت حرفه ای مجالس یکی از عوامل اصلی و مهم در بالابردن کیفیت برگزاری مراسم ها، جشن ها یا مجالس می باشد. استفاده صحیح از اجاره رقص نور پیشرفته می تواند زیبایی محیط را دو چندان کند. سالن ها، تالار های پذیرایی و باغ ها می توانند با استفاده از تجهیزات نورپردازی و رقص نور های جدید ضمن جلب نظر مشتری و میهمانان، کسب درآمد بیشتری نیز داشته باشند. در مهمانی ها و جشن های کوچک و خودمانی نیز نورپردازی با اجاره رقص نور بسیار چشم نواز و جذاب می باشد.

اجاره رقص نور با توجه به نیاز ، محیط و بودجه انجام میشود و نورپردازی تالار ها با نورپردازی منازل دارای تفاوتی میباشند به طور مثال برای تالار ها و باغ ها اجاره رقص نور ۲۳۰ و یا اجاره رقص نور بیم ۳۵۰ یکی از محصولاتی میباشد که توصیه میشود در حالی که این رقص نور برای منازل مناسب نمیباشند. در معرفی هر محصول کارایی و محیط استفاده ی آن ذکر شده است که انتخاب را برای شما آسان تر میکند. بلکه کم نظیر می باشد.کلیه تصاویر و ویدیوها از محصول واقعی و توسط تیم فنی مجلس آرا تهیه شده است و به هیچ عنوان اینترنتی نمی باشد.

 

وال واشر

 

اجاره وال واشر (Wall Washer) برای کسانی که در زمینه نورپردازی فعالیت دارند کلمه بسیار شناخته شده ای است. در این مطلب قصد داریم در مورد ماهیت وال واشر، کاربرد و ویژگی های اجاره وال واشر اطلاعات لازم را بیان کنیم.

اجاره وال واشر قطعه ای است که از تعدادی لامپ در کنار هم به اشکال مختلف چیده شده اند تشکیل شده و تعداد لامپ ها، اندازه ی آنها و میزان توان هر یک می تواند بنا به نیاز و نوع پروژه ای که قرار است در آن مورد استفاده قرار گیرند، متفاوت باشد.

اجاره وال واشر را در تعداد انبوه می توان به عنوان یک پروژکتور LED در نظر گرفت که عمدتا به صورت خطی موجود هستند و بر روی نمای داخلی یا خارجی ساختمان نور می تابانند. جهت نور، زاویه تابش و شدت آن نیز قابل تغییر و کنترل می باشد. . اجاره وال واشر در انواع تک رنگ با قابلیت ایجاد نور سفید یا رنگی (قرمز، آبی، سبز، زرد، بنفش و …) و در انواع هفت رنگ یا RGB تولید می شوند. برخی از اجاره وال واشر به نام RGBW طیف کاملی از رنگ ها را دارا هستند، به گونه ای که می توانند در یک زمان هم نور سفید و هم نورهای رنگی فول کالر را ایجاد کنند.

توجه به این نکته حائز اهمیت است که همانطور که قبلا گفتیم بنا به کاربرد و ملزومات یک پروژه امکان تولید سفارشی این پروژکتورها در ابعاد مختلف و با توان های متفاوت وجود دارد و همین موضوع باعث می شود تا استفاده از اجاره وال واشر در صنعت نورپردازی ساختمان و دکوراسیون با استقبال زیادی مواجه شود و بتوان به شیوه های مختلفی آنها را به کار برد. در سال های اخیر استفاده از این ابزار مناسب به عنوان تجهیزات جانبی برای تامین روشنایی در صنعت ساختمان سازی موجب شده است تا معماران بتوانند ایده های خود را برای زیباسازی ساختمان ها به راحتی پیاده سازی نمایند.

 

وال واشر

وال واشر

لیزر

لیزر

لیزر

اجاره لیزر امروزه کاربرد زیادی دارد. اجاره لیزر دارای سیستم های بسیار هوشمندی هستند و در انواع مختلفی در بازار موجود می باشند .بیشتر اجاره لیزر دارای سنسوری برای ایجاد هماهنگی با تصویر می باشند که خودکار با تند شدن آهنگ تند و درصورتی که موزیک آرام باشد به صورت آرامی نمایش داده می شوند .در صورتی که اجاره لیزر را به شکل اتوماتیک قرار دهید آن دستگاه طرح های مختلفی از خود به نمایش می گذارد و ما می توانیم با استفاده از چند دکمه سرعت نورها را به شکل دلخواه کم و زیاد کنیم.

اجاره لیزر ابزاری است که نور را به صورت پرتوهای موازی بسیار باریکی که طول موج مشخصی دارند ساطع می‌کنند. اجاره لیزر کاربردهای وسیعی از جمله صنعت، پزشکی و تزئینی دارند. اجاره لیزر که از آن برای تزئین و نورپردازی جشن ها، عروسی ها ، کنسرت ها و … استفاده می شود از سیستم بسیار هوشمندی برخوردار است و در انواع مختلفی موجود می باشد. ترکیب رنگ و نورهای این نوع لیزرها همراه با موسیقی می تواند جشن های شما را زیباتر کند. اجاره لیزر رنگی از لحاظ ابعاد ، کیفیت ، مقدار پرتاب نور و زیبایی نیز دارای درجه بندی های مختلف می باشند. برخی از این نوع اجاره لیزر اشکال مختلفی را با نور های رنگی بر روی سطوح ایجاد می کنند که فضا را جذاب تر خواهد کرد. این دستگاه ها این امکان را دارند که هم به سقف متصل شده و نور آن رو به پایین تابیده شود و یا بلعکس، بر روی زمین نصب شده و نور به سمت بالا تابیده شود و برخی دیگر نیز متحرک بوده و قابلیت آن را دارند که نور را به تمام جهات بتابانند. چند مدل از انواع مختلف اجاره لیزر که نورهای رنگی را به اشکالی همچون گل، ستاره، مربع، دایره و… نمایش میدهند در ادامه مشاهده خواهید.

پروژکتور

 

نور ایجاد شده توسط اجاره پروژکتور  کیفیت بسیار بالایی داشته و به نور طبیعی خورشید بسیار نزدیک است، به اضافه اینکه پرتو های فرابنفش و فروسرخ نیز تولید نمی گردند. اجاره پروژکتور  دارای سیستم دفع حرارت استانداردی هستند که به این وسیله میزان هدررفت انرژی را به حداقل می رساند. همچنین می توان این چراغ ها را به سیستم ها نوری خورشیدی نیز متصل نمود.

روشنایی اجاره پروژکتور  توسط لامپ SMD تامین می شود. ویژگی اصلی اجاره پروژکتور در این است که دارای آی سی هایی با پایه کوتاه می باشد. این پایه ها با استفاده از لحیم کاری بدون استفاده از سوراخ بر روی بورد نصب می گردند و با عبور جریان برق می توانند نور مناسبی را توزیع کنند. چیپ های قرار گرفته بر روی آن با فاصله در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و باعث می شوند اجاره پروژکتور نور نسبتا پخش و غیر نقطه ای ایجاد کنند که ایجاد سایه روشن نمی کند. از مزایای این نوع روشنایی می توان به طول عمر بالای آن اشاره داشت اجاره پروژکتور که می تواند به عنوان پروژکتور نما نیز استفاده گردد، این قابلیت را دارد که عمر مفیدی در حدود ۵۰۰۰۰ ساعت داشته باشد. همچنین این چراغ برای راه اندازی و رسیدن به بالاترین میزان روشنایی، از سرعت بالایی بهره می برد.

نور ایجاد شده توسط اجاره پروژکتور  کیفیت بسیار بالایی داشته و به نور طبیعی خورشید بسیار نزدیک است، به اضافه اینکه پرتو های فرابنفش و فروسرخ نیز تولید نمی گردند. اجاره پروژکتور  دارای سیستم دفع حرارت استانداردی هستند که به این وسیله میزان هدررفت انرژی را به حداقل می رساند. همچنین می توان این چراغ ها را به سیستم ها نوری خورشیدی نیز متصل نمود.

استفاده از این لامپ ها به واسطه دارا بودن زاویه تابش بیشتر، برای روشن کردن تابلو ها و شرایطی که نیاز به روشن کردن مساحتی بالا از فاصله ای کم باشد، مناسب خواهد بود.

 

پروژکتور

پروژکتور

ریسه LED

ریسه LED

ریسه LED

 

اجاره ریسه ال ای دی

اجاره ریسه ال ای دی باریک و بلندی هستند که به عنوان تزیینات روشنایی به کار می روند. اجاره ریسه ال ای دی دارای انواع مختلفی بوده که می توان در شرایط و موقعیت های مختلفی از آن ها استفاده کرد. می توان اجاره ریسه ال ای دی را برای روشن کردن پله ها، سقف های کاذب، لبه باغچه ها و… به کار برد. شکل زیر استفاده از این محصول به عنوان نور مخفی در زیر پله ها را نشان می دهد. امروزه اجاره ریسه ال ای دی نسبت به ریسه هایی که مصرف انرژی بیشتری دارند مورد توجه قرار گرفته و در تزئینات و نورپردازی فضا بیشتر به کار می روند.

در سایت مجلس آرا شما می توانید به صورت آنلاین اجاره ریسه ال ای دی ، ریسه SMD ، ریسه شلنگی ، ریسه تخت ، ریسه نئو فلکسی را در رنگ های متنوع خریداری کرده همچنین امکان خرید لوازم جانبی همانند سرسیم و ریموت کنترل برای شما فراهم است.

اجاره ریسه روشنایی

استفاده از اجاره ریسه ال ای دی در اماکنی مانند هتل ها، منازل مسکونی، فروشگاه ها و مراکز مذهبی امکان پذیر است. به کار بردن اجاره ریسه ال ای دی به صورت مخفی می تواند باعث جذابیت و زیبایی بیشتر محیط باشد. همچنین این محصول دارای انعطاف پذیری بالایی است که همین مورد آن را برای استفاده در شرایط مختلف محیا می سازد، با دارا بودن این ویژگی امکان قرار گیری آن در موقعیت های مختلف فراهم است. انواع نواری آن را نیز می توان به عنوان نور مخفی در گچ بری های ساختمان به کار برد و از آن جا که در رنگ های مختلفی موجود می باشند، می توان آن ها را با فرم ها و موقعیت های مختلفی هماهنگ کرد. اجاره ریسه ال ای دی نور هایی غیر مستقیم ایجاد می کنند و می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی محیط داشته باشند.

 

نور شوتینگ

 

اجاره شوت رنگی  با قدرت نوردهی بالا و همچنین مصرف کمِ انرژی، باعث کاهش هزینه ها می گردند و از نظر روشنایی یکی از بهترین موارد محسوب می شوند. اجاره شوت رنگی  با سرپیچ معمولی، شمعی و فیلامینتی تولید می شوند که هرکدام کاربرد ویژه ای دارند و می توانند در منازل، سالن ها یا اماکن تجاری مورد استفاده قرار گیرند. امروزه روشنایی ال ای دی به دلیل داشتن مصرف برق پایین می توانند انتخاب خوبی جهت تعویض با لامپ های قدیمی باشند. همین موارد می توانند بر قیمت اجاره شوت رنگی  موثر باشند.

اجاره شوت رنگی  حبابدارLED  مجلس آرا در رنگ‌ های متفاوت جایگزین بسیار مناسبی برای لامپ‌های تزیینی رشته‌ای و کم ‌مصرف می‌باشد. استفاده از اجاره شوت رنگی  برای چراغ‌خواب و ریسه‌های رنگی نورپردازی بسیار مناسب است؛ زیرا مصرفی بسیار کم و نوردهی ملایمی دارند. اجاره شوت رنگی  طول عمر بالایی داشته و نور تولیدی آن فاقد اشعه‌های فرابنفش و فروسرخ است.

کاربُرد اجاره شوت رنگی   :

  • مناسب برای استفاده در ریسه‌های نورپردازی مراسم ‌ها و تزئینات داخلی و خارجی منازل و ساختمان‌ها
  • مناسب برای جایگزینی با لامپ ‌های ۶۰ وات شمعی التهابی

شرایط استفاده:

  • قابل استفاده در شرایط محیطی سرد، خشک و مرطوب
  • اطمینان حاصل نماییدکه نصب یا تعویض این محصول در گستره ولتاژ مناسب صورت گرفته است.
  • اجاره شوت رنگی را با تجهیزات کنترل‌کننده نور (Dimmer) استفاده نکنید.
  • اجاره شوت رنگی را در مجاورت اشیاء قابل اشتعال همچون کاغذ یا پارچه قرار ندهید.
  • در مکان‌های با احتمال ریزش آب و یا در دمای بسیار بالا استفاده نشود.
  • از تماس دست با محصول در زمان روشن بودن و یا اندک زمانی پس از خاموشی به سبب حرارت بالا خودداری شود.
  • اجاره شوت رنگی را در فضای کاملا بسته نصب ننمایید.
  • در زمان نصب در چراغ با وزن مشخص به این نکته توجه شود که این محصول وزن بیشتری نسبت به لامپ جایگزین شده دارد.
  • برای نصب و اجاره شوت رنگی از سرپیچ مناسب و استاندارد استفاده نمایید.

 

نور شوتینگ

نور شوتینگ

نور بلک لایت

نور بلک لایت

 

اجاره نور بلک لایت و لامپ سیاه نوعی نور فرا بنفش است که با چشم قابل رویت نیست و با تابش به مواد خاص و در بیشتر موارد حاوی فسفر باعث تابش آن ها می شود.

اجاره نور بلک لایت همان لامپ مهتابی است فقط با این تفاوت که در لامپ مهتابی گاز جیوه را در آن پر کرده و با عبور جریان برق از آن امواج فرابنفش تولید می کنند و بوسیله ماده بخصوصی که معمولا به رنگ سفید است. آن امواج را جذب کرده و نوری با حداقل انرژِی تلف شده تولید می کنند. اما در اجاره نور بلک لایت آن ماده خاص وجود ندارد و نور فرابنفش به وسایل فلورسنت اطراف آن تابیده و باعث درخشش آن ها میشود.

کاربردهای اجاره نور بلک لایت

رنگ ها در اجاره نور بلک لایت تنها زیر تابش نور بلک لایت دیده می شوند و این امر موجب استفاده گسترده در موارد زیر شده است.

اجاره نور بلک لایت ما را یاد چراغ قوه کاراگاهان و بازرسان صحنه قتل می اندازد و که با تابش به محل جرم باعث دیدن جزییات بیشتر می شد.

یکی از خاصیت های منحصر به فرد اجاره نور بلک لایت رد یابی حیوانات در شب توسط ادرار آن ها است که برای این منظور چراغ قوه هایی با نور متمرکز و قوی ساخته شده اند و در بازار موجود هستند.

اجاره نور بلک لایت ما ظاهر منحصر به فرد خود را از شکلی می‌گیرند که بر مبنای آن نور از لامپ ساطع می‌شود. نورهای فلورسنت در واقع لوله‌های توخالی هستند که از الکترودهایی که در دو سر انتهایی آن قرار گرفته‌اند، تشکیل شده است. در داخل این لوله‌ها، مقدار کمی بخار جیوه وجود دارد و شیشه‌ی شفاف با مواد فسفردرا سفید، پوشیده شده است. زمانی که یک ولتاژ بالا وارد این لوله می‌شود، با گازهای کم فشار برخورد می‌کند و سبب درخشش لامپ می‌شود.

 

اجاره پروژکتور smd

 

اجاره پروژکتور smd

روشنایی اجاره پروژکتور smd  توسط لامپ SMD تامین می شود. ویژگی اصلی اجاره پروژکتور smd  در این است که دارای آی سی هایی با پایه کوتاه می باشد. این پایه ها با استفاده از لحیم کاری بدون استفاده از سوراخ بر روی بورد نصب می گردند و با عبور جریان برق می توانند نور مناسبی را توزیع کنند. چیپ های قرار گرفته بر روی آن با فاصله در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و باعث می شوند اجاره پروژکتور smd نور نسبتا پخش و غیر نقطه ای ایجاد کنند که ایجاد سایه روشن نمی کند. از مزایای این نوع روشنایی می توان به طول عمر بالای آن اشاره داشت اجاره پروژکتور smd که می تواند به عنوان پروژکتور نما نیز استفاده گردد، این قابلیت را دارد که عمر مفیدی در حدود ۵۰۰۰۰ ساعت داشته باشد. همچنین این چراغ برای راه اندازی و رسیدن به بالاترین میزان روشنایی، از سرعت بالایی بهره می برد.

نور ایجاد شده توسط اجاره پروژکتور smd  کیفیت بسیار بالایی داشته و به نور طبیعی خورشید بسیار نزدیک است، به اضافه اینکه پرتو های فرابنفش و فروسرخ نیز تولید نمی گردند. اجاره پروژکتور smd  دارای سیستم دفع حرارت استانداردی هستند که به این وسیله میزان هدررفت انرژی را به حداقل می رساند. همچنین می توان این چراغ ها را به سیستم ها نوری خورشیدی نیز متصل نمود.

استفاده از این لامپ ها به واسطه دارا بودن زاویه تابش بیشتر، برای روشن کردن تابلو ها و شرایطی که نیاز به روشن کردن مساحتی بالا از فاصله ای کم باشد، مناسب خواهد بود.

تفاوت اجاره پروژکتور SMD وCOB

اجاره پروژکتور smd  و COB دارای ظاهری مشابه یکدیگر هستند، اما برای درک تفاوت آن باید به ظاهر آن توجه نمود اجاره پروژکتور smd  دارای تعداد زیادی چیپ در کنار یکدیگر هستند. این چیپ های چهار گوش سرامیکی بوده و بدون سوراخ شدن بورد بر روی آن نصب می گردد.

 

اجاره پروژکتور smd

اجاره پروژکتور smd

میز سوارز پایه استیل

میز سوارز پایه استیل

میز سوارز پایه استیل

 

اجاره میز سوارز پایه استیل

اجاره میز سوارز پایه استیل که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آندسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز سوارز پایه استیل که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند. یکی از قابلیت هایی که اجاره میز سوارز پایه استیل را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی قابل انجام است.

در صورتی که نیاز به اجاره میز سوارز پایه استیل دارید از طریق اجاره میز سوارز پایه استیل led  اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز سوارز کمر باریک  اقدام نمایید.

اجاره میز سوارز پایه استیل شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. اجاره میز سوارز پایه استیل دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا اجاره میز سوارز پایه استیل برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند اجاره میز سوارز پایه استیل عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

شرکت مجلس آرا  وارد کننده و تولید کننده انواع میزهای های بار ال ای دی (LED) زینت دهنده مجالس شما می باشد.

 

میز نور ال ای دی پایه تلسکوپی

اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی

اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آندسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی که طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند.

در صورتی که نیاز به اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی دارید از طریق اجاره میز ال ای دی پایه تلسکوپی led  اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز سوارز کمر باریک  اقدام نمایید.

شرکت مجلس آرا  وارد کننده و تولید کننده انواع میزهای های بار ال ای دی (LED) زینت دهنده مجالس شما می باشد.

 

 

میز نور ال ای دی پایه تلسکوپی

میز نور ال ای دی پایه تلسکوپی

جارو برقی صنعتی

جارو برقی صنعتی

 

اجاره جاروبرقی صنعتی

اجاره جاروبرقی صنعتی یا مکنده دستگاهی است دارای یک مخزن که درون آن توسط یک پمپ خلأ نسبی ایجاد می شود و این خلأ یا فشار منفی مواد را به داخل مخزن مکنده می کشاند. اجاره جاروبرقی صنعتی یک وسیله مناسب و کارآمد با کاربردهای متفاوت می باشد که به منظور نظافت، جمع آوری انواع آلودگی های سخت و توده ای، غبار گیری، و انتقال مواد مورد استفاده قرار می گیرد اجاره جاروبرقی صنعتی در رده های خانگی، تجاری، نیمه صنعتی، صنعتی و صنعتی سنگین کار دارای دو مؤلفه اصلی تحت عنوان قدرت مکش و سرعت مکش هستند و هر چه میزان قدرت مکش یک جاروبرقی بیشتر باشد توانایی آن در مکش مواد سنگین با چگالی بالا بیشتر می شود. هم چنین افزایش شاخصه سرعت مکش توانایی مکنده را در جمع آوری ذرات سبک و غبار گیری بیشتر می کند و سرعت عملیات نظافت نیز افزایش می یابد. قدرت و سرعت مکش در هر کدام از انواع اجاره جاروبرقی صنعتی تفاوت می کند و متناسب با نوع کاربرد دستگاه موتور و پمپ مناسب بر روی جارو نصب می شود.

می توان به جمع آوری صحیح و کامل مواد، عدم بازگشت گرد و خاک و ذرات و غبار به محیط، حذف کامل غبارات سمی و یا اشتعال زا و جلوگیری از بازگشت آن ها به محیط، حفظ ایمنی اپراتور و دیگر کارکنان، افزایش قابل توجه سرعت عملیات، افزایش بهره وری و بازدهی کاری، بازیابی مواد از دست رفته در طول انجام فعالیت های صنعتی و تولیدی و …  اشاره نمود.

با طراحی و ساخت انواع گوناگون اجاره جاروبرقی صنعتی و نیمه صنعتی بسیاری از فرآیندهای نظافتی و انتقال مواد که در گذشته با دشواری انجام می شد، تسهیل یافته و این تجهیزات پیشرفته چنین فعالیت هایی را با کیفیت خیره کننده، سرعت بالا و ضریب ایمنی فوق العاده به انجام می رسانند.

 

باند اکتیو

 

اجاره باند اکتیو به چه صورت است؟

اجاره باند اکتیو به زبان ساده، در واقع به یک پخش ‌کننده صدا گفته می‌شود که در حالت خام آن را «بلندگو» یا «اسپیکر» می‌نامند. اما زمانی که اجاره باند اکتیو را در یک جعبه یا باکس قرار می‌دهند معمولا آن را «باند اکتیو» می‌نامند.

اجاره باند اکتیو برای یک کاربر که قرار است آن را در دستگاه‌های گوناگون به‌کار بگیرد باید دارای چند ویژگی مشخص متناسب با کاربری آن برای آن شخص خاص باشد. حال استفاده از اجاره باند اکتیو برای سیستم صوتی پخش ماشین باشد، یا برای اتصال به آمپلی‌فایر باشد، یا ساخت اسپیکر خانگی یا استفاده در دستگاه‌های گوناگون و پروژه و ماژول‌هایی که نیاز به تقویت صدا داشته باشند.

اجاره باند اکتیو از مهم‌ ترین مواردی است که باید در هنگام خرید بلندگو در نظر داشت. اندازه‌ی اجاره باند اکتیو دایره‌ای شکل یا به اصطلاح بلندگو گرد را معمولا با اینچ می‌سنجند. برای نمونه بلندگوهای ۲ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ، ۵ اینچ، ۶ اینچ، ۸ اینچ و ۱۲ اینچ. البته اجاره باند اکتیو و بلندگوهای کوچک‌تر را با اندازه‌ی قطر سانتی‌متری نیز می‌سنجند. درباره‌ی شکل بلندگوها نیز امی‌توان به بلندگوی دایره‌ای ، بلندگوی خربزه‌ای یا باند بیضی اشاره کرد.

از دیگر موارد بسیار مهم در اجاره باند اکتیو مقاومت امپدانس یا اهم اسپیکر یا باند است. مقاومت یا امپدانس در آزمون با اهم‌متر یا مولتی‌متر در برابر جریان مستقیم قابل اندازه‌گیری است.

از دیگر موارد مهم که در هنگام اجاره باند اکتیو در نظر داشت وات یا توان خروجی صدای بلندگو است. اجاره باند اکتیو دارای یک توان نامی یا توان اسمی بوده و یک توان NOM معمول هستند.

تغییر مقاومت و امپدانس بلندگو. برای پی بردن به این مفهوم باید دانست که برپایه‌ی قانون اهم، در زمانی که دو مقاومت با یکدیگر موازی شوند، امپدانس ( یگان اندازه‌گیری مقاومت ) آن به نیم کاهش پیدا می ‌کند.

 

باند اکتیو

باند اکتیو

باند پسیو

 

از دیگر موارد مهم که در هنگام اجاره باند پسیو در نظر داشت وات یا توان خروجی صدای بلندگو است. اجاره باند پسیو دارای یک توان نامی یا توان اسمی بوده و یک توان NOM معمول هستند.

تغییر مقاومت و امپدانس بلندگو. برای پی بردن به این مفهوم باید دانست که برپایه‌ی قانون اهم، در زمانی که دو مقاومت با یکدیگر موازی شوند، امپدانس ( یگان اندازه‌گیری مقاومت ) آن به نیم کاهش پیدا می ‌کند.

اجاره باند پسیو به زبان ساده، در واقع به یک پخش ‌کننده صدا گفته می‌شود که در حالت خام آن را «بلندگو» یا «اسپیکر» می‌نامند. اما زمانی که اجاره باند پسیو را در یک جعبه یا باکس قرار می‌دهند معمولا آن را «باند پسیو» می‌نامند.

اجاره باند پسیو برای یک کاربر که قرار است آن را در دستگاه‌های گوناگون به‌کار بگیرد باید دارای چند ویژگی مشخص متناسب با کاربری آن برای آن شخص خاص باشد. حال استفاده از اجاره باند پسیو برای سیستم صوتی پخش ماشین باشد، یا برای اتصال به آمپلی‌فایر باشد، یا ساخت اسپیکر خانگی یا استفاده در دستگاه‌های گوناگون و پروژه و ماژول‌هایی که نیاز به تقویت صدا داشته باشند.

اجاره باند پسیو از مهم‌ ترین مواردی است که باید در هنگام خرید بلندگو در نظر داشت. اندازه‌ی اجاره باند پسیو دایره‌ای شکل یا به اصطلاح بلندگو گرد را معمولا با اینچ می‌سنجند. برای نمونه بلندگوهای ۲ اینچ، ۳ اینچ، ۴ اینچ، ۵ اینچ، ۶ اینچ، ۸ اینچ و ۱۲ اینچ. البته اجاره باند پسیو و بلندگوهای کوچک‌تر را با اندازه‌ی قطر سانتی‌متری نیز می‌سنجند. درباره‌ی شکل بلندگوها نیز امی‌توان به بلندگوی دایره‌ای ، بلندگوی خربزه‌ای یا باند بیضی اشاره کرد.

از دیگر موارد بسیار مهم در اجاره باند پسیو مقاومت امپدانس یا اهم اسپیکر یا باند است. مقاومت یا امپدانس در آزمون با اهم‌متر یا مولتی‌متر در برابر جریان مستقیم قابل اندازه‌گیری است.

اجاره نو ر و برق
باند پسیو

باند پسیو

یخ خشک کیلویی

یخ خشک کیلویی

یخ خشک کیلویی

اجاره دستگاه یخ خشک از یخ معمولی بسیار سردتر و همچنین دارای تراکم بیشتری میباشد. دمای اجاره دستگاه یخ خشک ۷۸٫۵-درجه سانتیگراد ویا ۱۰۹٫۳-درجه فارنهایت میباشد ،دمای یخ معمولی ۳۲درجه فارنهایت ویا ۰درجه سلسیوس است. بعلاوه ، یخ خشک ذوب نمیشود بلکه یخ خشک تصعید میگردد.

تصعید به فر آیندی اطلاق میگردد که در آن ماده از فاز جامد مستقیما به فاز گاز تبدیل شود. اجاره دستگاه یخ خشک مایع را کنار می گذارد در نتیجه به آن لقب (خشک) را میدهند.

اولین قدم  برای اجاره دستگاه یخ خشک ،تبدیل گاز دی اکسید کربن از حالت گاز به حالت مایع میباشد،این عمل با مکانیسم کاهش دما و افزایش فشار رخ میدهد. دی اکسید کربن حدودا در فشار۸۷۰ پوند بر اینچ مربع بصورت مایع در می آید.سپس فشار را بروی مایع با گذراندن از شیرهای انبساطی کاهش میدهند. بخشی از مایع در این حالت تصعید میگردد و مابقی بصورت برف باقی میماند، سپس برف را فشرده نموده تا بلوکهای اجاره دستگاه یخ خشک را تولید نمایند.یخ خشک بسیار سنگینتر از یخ معمولی میباشد و تقریبا هموزن یک بلوک آجری است.

اجاره دستگاه یخ خشک برابر بیشتر از یخ معمولی خاصیت گرمازدایی و یا سردکنندگی را دارد.یعنی ۱کیلوگرم یخ خشک میتواند جایگزین ۵ کیلوگرم یخ معمولی گردد.همچنین تصعید یخ خشک موجب میگردد تا عملیات تصفیه پس از تمیزکاری نیز حذف شود.

این خاصیت موجب میگردد که اجاره دستگاه یخ خشک در بخشهای بسته بندی ،حمل ونقل و آماده سازی صنایع غذایی دارای کاربرد ویژه باشد.با جلوگیری از افزایش دما از رشد باکتری سالمونا جلوگیری وهمچنین از تجمیع انواع بخارات مخلوط با آب و کاهش آب مواد غذایی نیز جلوگیری می نماید. ساکن بودن گار دی اکسید کربن خود بهترین نگهدارنده مواد غذایی و همچنین بهترین مانع برای رشد انواع باکتریها نیزمیباشد.

به غیر کاربرد ویژه در صنایع غذایی اجاره دستگاه یخ خشک دارای مصارفی نظیر انجماد آنی مواد ، نگهداری فرآورده های دارویی و خونی ،جذب آمونیاک ،تولید مه مصنوعی در مراکز تفریحی میباشد.

 

دستگاه یخ خشک

اجاره دستگاه یخ خشک از یخ معمولی بسیار سردتر و همچنین دارای تراکم بیشتری میباشد. دمای اجاره دستگاه یخ خشک ۷۸٫۵-درجه سانتیگراد ویا ۱۰۹٫۳-درجه فارنهایت میباشد ،دمای یخ معمولی ۳۲درجه فارنهایت ویا ۰درجه سلسیوس است. بعلاوه ، یخ خشک ذوب نمیشود بلکه یخ خشک تصعید میگردد.

تصعید به فر آیندی اطلاق میگردد که در آن ماده از فاز جامد مستقیما به فاز گاز تبدیل شود. اجاره دستگاه یخ خشک مایع را کنار می گذارد در نتیجه به آن لقب (خشک) را میدهند.

اولین قدم  برای اجاره دستگاه یخ خشک ،تبدیل گاز دی اکسید کربن از حالت گاز به حالت مایع میباشد،این عمل با مکانیسم کاهش دما و افزایش فشار رخ میدهد. دی اکسید کربن حدودا در فشار۸۷۰ پوند بر اینچ مربع بصورت مایع در می آید.سپس فشار را بروی مایع با گذراندن از شیرهای انبساطی کاهش میدهند. بخشی از مایع در این حالت تصعید میگردد و مابقی بصورت برف باقی میماند، سپس برف را فشرده نموده تا بلوکهای اجاره دستگاه یخ خشک را تولید نمایند.یخ خشک بسیار سنگینتر از یخ معمولی میباشد و تقریبا هموزن یک بلوک آجری است.

اجاره دستگاه یخ خشک برابر بیشتر از یخ معمولی خاصیت گرمازدایی و یا سردکنندگی را دارد.یعنی ۱کیلوگرم یخ خشک میتواند جایگزین ۵ کیلوگرم یخ معمولی گردد.همچنین تصعید یخ خشک موجب میگردد تا عملیات تصفیه پس از تمیزکاری نیز حذف شود.

این خاصیت موجب میگردد که اجاره دستگاه یخ خشک در بخشهای بسته بندی ،حمل ونقل و آماده سازی صنایع غذایی دارای کاربرد ویژه باشد.با جلوگیری از افزایش دما از رشد باکتری سالمونا جلوگیری وهمچنین از تجمیع انواع بخارات مخلوط با آب و کاهش آب مواد غذایی نیز جلوگیری می نماید. ساکن بودن گار دی اکسید کربن خود بهترین نگهدارنده مواد غذایی و همچنین بهترین مانع برای رشد انواع باکتریها نیزمیباشد.

به غیر کاربرد ویژه در صنایع غذایی اجاره دستگاه یخ خشک دارای مصارفی نظیر انجماد آنی مواد ، نگهداری فرآورده های دارویی و خونی ،جذب آمونیاک ،تولید مه مصنوعی در مراکز تفریحی میباشد.

 

دستگاه یخ خشک

دستگاه یخ خشک

یخچال نوشیدنی تک درب

یخچال نوشیدنی تک درب

یخچال نوشیدنی تک درب

 

اجاره یخچال نوشیدنی تک درب محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌ صرفه است. اجاره یخچال نوشیدنی تک درب با گنجایش کلی ۵ فوت (۹۷ لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌ شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به ۳ طبقه در داخل و ۲ طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران ‌مبرد است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌ سردکن و اجاره یخچال نوشیدنی تک درب در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود اجاره یخچال نوشیدنی تک درب و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌ های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی ِخانواده ‌ها اجاره یخچال نوشیدنی تک درب و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری ساید بای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران ‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، اجاره یخچال نوشیدنی تک درب ” یا “بالا و پایینی” هستند. کوچک‌ترین یخچال‌های تولید‌شده، در بازار جهانی به‌عنوان یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند؛ البته نیازی نیست که حتماً از آن‌ها در هتل استفاده شود، بلکه افراد مختلف نیز می‌توانند نیاز خود اجاره یخچال نوشیدنی تک درب را در حد ابتدایی با آن‌ها برطرف سازند. شاید بعضی به قسمت بالایی یخچال نوشیدنی تک درب که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در اجاره یخچال نوشیدنی تک درب این‌ چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند.

 

یخچال نوشیدنی دو درب

 

چه در زمستان و چه در تابستان، همیشه وجود اجاره یخچال نوشیدنی دو درب و سردکننده‌ها یک نیاز اساسی است. این شاخه‌ی محصولی آن‌قدر اهمیت دارد که تولید آن در ابعاد و اشکال مختلف صورت می‌گیرد و شرکت‌ های متنوعی در سراسر جهان برای نیازهای مختلف با توانایی مالی کم تا زیاد کالای خود را به بازار عرضه می‌کنند. در زندگی امروزی ِخانواده ‌ها اجاره یخچال نوشیدنی دو درب و فریزر معمولاً با هم تهیه می‌شود و از سری ساید بای‌ساید یا یخچال‌فریزرهای دوقلو استفاده می‌شود. این دستگاه‌ها بسیار گران ‌قیمت و البته کارآ هستند و فضای زیادی از آشپزخانه را هم اشغال می‌کنند. در رده‌ی بعدی، اجاره یخچال نوشیدنی دو درب ” یا “بالا و پایینی” هستند

اجاره یخچال نوشیدنی دو درب محصولی ساده، کم‌مصرف با کیفیت ساخت بسیار بالا و البته قیمت مقرون‌به‌ صرفه است. اجاره یخچال نوشیدنی دو درب با گنجایش کلی ۵ فوت (۹۷ لیتر) و نمودار مصرف انرژی B ساخته‌ شده است. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به ۳ طبقه در داخل و ۲ طبقه در درب یخچال، لامپ روشنایی، مصرف انرژی بهینه، پایه‌ی قابل تنظیم، سیستم روشنایی ، سبد میوه و طبقه جداشونده، صدای کم و نگهداری مواد غذایی به‌صورت تازه و با دوام اشاره کرد. ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران ‌مبرد است که در سال ۱۳۵۶ تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌ سردکن و اجاره یخچال نوشیدنی دو درب در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

شاید بعضی به قسمت بالایی یخچال نوشیدنی دو درب که دارای درپوشی پلاستکی است فریزر بگویند که غلط هم نیست؛ ولی معمولاً در اجاره یخچال نوشیدنی دو درب این‌ چنینی این قسمت را یخدان می‌نامند. . کوچک‌ترین یخچال‌های تولید‌شده، در بازار جهانی به ‌عنوان یخچال‌های هتلی شناخته می‌شوند؛ البته نیازی نیست که حتماً از آن‌ها در هتل استفاده شود، بلکه افراد مختلف نیز می‌توانند نیاز خود اجاره یخچال نوشیدنی دو درب را در حد ابتدایی با آن‌ها برطرف سازند.

 

یخچال نوشیدنی دو درب

میز بار بزرگ

میز بار بزرگ

میز بار بزرگ

اجاره میز بار بزرگ که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آن دسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز بار بزرگ طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند. یکی از قابلیت هایی که اجاره میز بار بزرگ را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی قابل انجام است.

اجاره میز بار بزرگ چه کاربردی دارد؟

در صورتی که نیاز به اجاره میز بار بزرگ دارید از طریق اجاره میز بار بزرگ اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز بار بزرگ کمر باریک  اقدام نمایید.

اجاره میز بار بزرگ شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. اجاره میز بار بزرگ دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا این اجاره میز بار بزرگ برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند اجاره میز بار بزرگ میز عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

نور و برق

 

میز بار سه تیکه

اجاره میز بار سه تکه شامل تمامی موارد بالا است که همگی می توانند برای مشاهده و اجاره برای شما مناسب بوده و در اسرع وقت در اختیار شما برای ایجاد یک دکوراسیون فوق حرفه ایی و متفاوت قرار گیرند. اجاره میز بار سه تکه دارای تنوع رنگی بسیار زیادی هستند که می توانند بسیار به محیط شما ساختار متفاوتی دهند معمولا این اجاره میز بار سه تکه برای میهمانی های شب استفاده می شود و در بسیاری از عروسی ها نقش دارند اجاره میز بار سه تکه میز عروس داماد صندلی عروس و داماد و حتی جایگاه میز کیک و … همگی کاربرد هایی است که می تواند در به کار گیری این میز استفاده شود.

اجاره میز بار سه تکه که به میز های بلک لایت نیز مشهور است به آن دسته از میز های نورانی گفته می شود که در مراسم ها بخصوص در مکان های تاریک از آنها استفاده شده و محیط را به نوعی زیباتر می کند. اجاره میز بار سه تکه طرفداران خاص خود را در مراسم مختلف دارد به نوعی کار نورپردازی محیط را انجام می دهند. با توجه به اینکه این نوع از میز و صندلی دارای نورپردازی ساکن هستند می توانند هم در جشن های تولد یا عروسی و هم در فضاهایی مانند کافه ها و رستوران ها استفاده شوند و در شب ها جلوه گر محیط باشند. یکی از قابلیت هایی که اجاره میز بار سه تکه را پرطرفدار تر کرده است تغییر رنگ می باشد که در بسیاری از میز های ال ای دی قابل انجام است.

اجاره میز بار سه تکه چه کاربردی دارد؟

در صورتی که نیاز به اجاره میز بار سه تکه دارید از طریق اجاره میز بار سه تکه اقدام نموده و برای مشاهده سایر محصولات می توانید از طریق اجاره مبلمان نورانی و اجاره صندلی نورانی و اجاره میز بار سه تکه کمر باریک  اقدام نمایید.

 

میز بار سه تیکه

میز بار سه تیکه