فروش پنکه

فروش پنکه مه پاش ریموتی

فروش پنکه مه پاش ریموتی یک نوع پنکه روطوبت ساز می باشد که می تواند دمای محیط را تا ۸ درجه خنک تر سازد . پنکه مه پاش کاربرد های زیادی دارد مانند افزایش روطوبت ، از بین برد گرد و غبار ، ایجاد جلوه های ویژه ، ایجاد نسیمی خنک و غیره را میشود نام برد . پنکه های مه از چند قسمت اصلی تشکیل شده اند که اصلی ترین قسمت این پنکه مه پاش ها موتور ان ها هست ، این موتور ها از مس پیچیده شده است و توان ۳۵۰ واتی دارند و در دقیقه می تواند تا ۱۴۰۰ دور بچرخد این موتور نیز دارای یک کیلید برای تنظیم دور موتور بر روی حالت کم ، متوسط ، زیاد است. از دیگر قسمت های این پنکه مه پاش می توان به میست قوی ان که قادر است اب را تا ۴۰ میکیرو کوچک کند و در هوا پخش نمایید این کار باعث می شود تا دما زود تر پایین بیاید و روطوبت هوا را نیز افزایش می دهد . پره قرار گرفته بر روی پنکه های مه پره های پلاستکی ۶۵ سانتی متری است که بخاطر جنس کامپوزیت ان بی صدا و کم خطر بوده است . در قسمت پایینی این محصول یک ظرف ۴۰ برای ریختن اب یا انواع ضدعفونی کننده است که درون این سطل یک پمپ پر قدرت قرار دارد که اب را از سطل به میست پمپاژ می کند جنس این سطل از پلاستیک مرغوب بوده و قابل شستن است . ارتفاع پنکه های مه پاش ریموتی ۱۷۰ سانتی متر است که می تواند تا ۲۰۰ سانتی متر نیز افزایش می یابد و جنس این پایه از فلز مقاوم ساخته شده است . همچنین برای جا به جای اسان در پایین سطل ۴ عدد چرخ قرار گرفته است که این امر باعث اسان شده جا به جای پنکه مه پاش شده است .
از پنکه های مه پاش در سالن ها ، مساجد ، نماز خانه ها ، کارگاه ها ، استادیوم های ورزشی، سالن های تمرین و… قابل استفاده است .
مشخصات فنی
موتور سه حالته
توان ۳۵۰ واتی
برق مصرفی ۲۲۰ ولت
ارتفاع قابل تنظیم
حمل اسان
محافظ فلزی پره
پره سه نیغه از جنس کامپوزیت
پرتاب باد تا ۱۰ متر
پرتاب اب تا ۸ متر
کاهش دما ۴ تا ۸ درجه

پنکه مه پاش لوله ای

پنکه مه پاش یک نوع پنکه است که با ازاد سازی قطرات زیر اب در هوا باعث میشود دما خیلی زود تر نسبت به پنکه های معمولی کاهش یابد . پنکه های مه پاش طرز کار راحتی دارند که مانند اینکه شما در تابستان هنگامی که عرق می کنید ، یک باد به سمت شما بیاید باعث خنک شدن شما می شود پنکه های مه پاش نیز از روی همین پلتفرم جلو می روند و با افزایش روطوبت باعث کاهش دما از ۴ تا ۸ درجه می شود . از دیگر قابلیت های این پنکه های مه پاش زدعفونی کننده بدون ان ها است که شما عزیزان میتوانید محلول های خود را به جای اب در مخزن موجود ریخته و فضای اطراف خود را زد عفونی کنید . از پنکه های مه پاش برای از بین بردن گرد و غبار و ایجاد جلوه های ویژه نیز استفاده می شود .
از پنکه های مه پاش در سالن های ورزشی ، هتل ها ، استادیوم ها ، باغ ها ، مساجد ، نمازخانه ها ، سالن های اجتماعات،تئاتر ها و… مورد استفاده قرار می گیرد . خرید پنکه مه پاش یک انتخاب مطمئن و پرکابرد است که می توان از این پنکه های به صورت معمولی و مه پاش استفاده نمود .
پنکه های مه پاش لوله ای دارای یک موتور پر قدرت است که می تواند تا ۱۰ متر اطراف خود را به حراتی خنک سازد . بر روی این موتور ها یک ولوم برای تنطیم میزان باد تعبیه شده است تا شما عزیزان میزان باد را تنظیم نمایید .جنس دورونی این موتور های پنکه مه پاش از جنس مس بوده که این امر باعث افزایش عمر این موتور ها می شود .
پنکه های مه پاش لوله ای از ساده ترین نوع پنکه های مه پاش می باشد این پنکه ها با تیغه های پلاستیکی ۶۵ سانتی قرار گرفته بر روی ان ها باد را تا ۱۰ متر و قطرات اب را تا ۸ متر پخش می نمایند . همچنین استفاده از جنس پلاستیک به جای اهن در تولید این پره ها باعث حذف صدا های اضافه در این محصول شده است .
در این محصول یک مخزن ۴۰ لیتری قرار گرفته است که شما می توانید ان را با اب ، مواد زعفونی کننده ، انوع خوش بو کننده های مایع و … پر کرده و ان را در هوا اسپری نمایید این امر باعث از بین رفتن گرد و خاک و نیز افزایش روطوبت هوا و کاهش سریع تر دما محیط خواهد شد .
مشخصات فنی پنکه مه پاش لوله ای
 موتور پر قدرت ۳۵۰ واتی سه حالته (کم،متوسط،زیاد)
 توان مصرفی ۵/۲ امپری
 برق مصرفی ۲۲۰ ولتی
 ارتفاع قابل تنظیم از ۱۷۰ سانتی متر تا ۲۰۰ سانتی متر
 پره های سه تیغه از جنس پلاستیک (کامپوزیت)
 مخزن ۴۰ لیتری
 چرخ برای جا به جای اسان

پنکه صنعتی ۷۵ سانتی

مشخصات
پنکه سایز بزرگ
قطر پره پنکه ۶۵ سانتی متر (۲۶ اینچ)
۳ سرعت قابل تنظیم
دارای پایه فلزی محکم دیواری و ایستاده
سه پره
دارای پره فلزی
قدرت پرتاب باد: ۸٫۵ متر
چرخش: ۹۰ درجه به طرفین
ولتاژ ۲۲۰-۲۴۰ ولت
قدرت ۲۶۰ وات
فضای قابل پوشش: ۲۰۰ متر مربع
سرعت ۱۰۸۰- ۱۴۰۰ دور در دقیقه (RPM)
میزان جریان هوا ۷۵۰۰- ۹۷۵۰ متر مکعب در ساعت (CBM/H)
مناسب استفاده در فضاهای بزرگ، سالن ها، باشگاههای ورزشی، ادارات و …
پنکه های صنعتی فنگدا یکی پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد و با قدرت و سرعت بالایی که دارد می تواند ۵/۸ متر اطراف خود را به راحتی خنک سازد . این پنکه دارای چرخش اتوماتیک تا ۹۰ درجه است که این امر باعث می شود تا هوا به صورت یک نواخت خنک شود .
پنکه های صنعتی با سایز یزرگی که دارن می توانند مقدار زیادی از هوا را جا به جا کنند که این امر باعث زود تر خنک شدن محیط ما می شود .

پنکه صنعتی با قطر ۶۵ سانتی

پنکه صنعتی یکی از پر استفتده ترین نوع پنکه ها می باشد با پره های و سایز بزرگ تری که نسبت به پنکه های معمولی دارند هوا را زود تر از پنکه های معمولی خنک می سازند از این پنکه ها در اداره ها ، سالن ها ، مساجد ، نمازخانه ها ، مزرعه های پروش حیوانات و … مورد استفاده قرار می گیرند .
پنکه صنعتی دارای موتور های پر قدرتی هستند که می توانند ۱۴۰۰ دور در دقیقه گردش کنند به خاطر وجود همچین موتور قدرت مندی هوا محیط را زود تر از پنکه های معمولی خنک می سازند و شما عزیزان به دمای مطلوب خود خواهید رسید .
پنکه های صنعتی از یک موتور از جنس فلز و با سیم پیچی های مسی ساخته شده است و یک تیغه سه پره پلاستیکی ۶۵ سانتی بر روی ان قرار گرفته است ، محافظ توری شکل این محصول از قلز بود که باعث امنیت بالا این محصول شده است . پایه این محصول از جنس فلز بوده و ارتفاع ان قابل تنظیم می باشد.
مشخصات فنی
 موتور پر سرعت سه حالته قابل تنظیم
 توان ۳۵۰ واتی
 برق مصرفی ۲۲۰ ولتی
 ارتفاع ۱۷۰ سانتی متری تا ۲ متری
 رنگ مشکی
 ساخته شده از فلز