اجاره کف پوش

موکت مشکی درجه یک

 

اجاره موکت مشکی درجه یک چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی به فضایی وارد می ‌شویم که کف آن نرم؛ گرم و صمیمی است، ناخودآگاه دوست داریم بیشتر در آن فضا بمانیم و از آنجا لذت ببریم. اجاره موکت مشکی درجه یک یکی از انواع کفپوشی است که راحتی زیادی را برایتان بوجود می‌آورد و شخصیت خاصی به خانه می‌دهد. اجاره موکت مشکی درجه یک است که از زمان‌ های بسیار دور برای عایق شدن فضاهای سرد استفاده می‌شده تا سطحی گرم را در زیر پا ایجاد کند که امروزه کمی تغییر کرده است. اجاره موکت مشکی درجه یک اغلب برای اتاق خواب، محل مطالعه، زیر پله، راهرو و فضای نشیمن استفاده می‌شود. اجاره موکت مشکی درجه یک از جنس الیاف جاذب بوده و سرو صدا را کاهش می دهد. باعث می‌شود اتاق در زمستان گرمتر و در تابستان خنکتر شود. در ادامه این مطلب را به نقل از چیدانه بخوانید.

اجاره موکت مشکی درجه یک چیست؟

اجاره موکت مشکی درجه یک از منسوجات ضخیم و سنگینی است که برای پوشاندن سطح کف استفاده می‌شود. اجاره موکت مشکی درجه یک می‌تواند از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته شده باشد که عموما شامل لایه‌ای از کرک و پرز در قسمت بالایی است. اجاره موکت مشکی درجه یک به جهت عایق کردن فضا، ایجاد سطح کف گرم و راحت، کاهش صدا و اصافه کردن رنگ به دکوراسیون منزل استفاده می‌شود.

در اجاره موکت مشکی درجه یک به عنوان کفپوش به چه چیزی توجه کنیم؟

رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون و حال و هوای اتاق هماهنگ باشد. رنگ ‌های خنثی برای اکثر فضاها مناسب هستند و رنگ ‌های روشن ‌تر می‌توانند فضاهای کوچک را بزرگتر جلوه کنند. آبی و سبز سرد رنگ، دکوراسیون آرام و ملایمی خلق می ‌کند درحالی که قرمز تند یا رنگ ‌های طلایی می‌تواند فضا های بزرگ را صمیمی ‌تر نشان دهند. موکت‌های نقش دار با رنگ‌های تیره، آلودگی و لکه ‌ها را نشان نمی ‌دهند و می‌توانند فضا را لوکس ‌تر کنند.

 

موکت مشکی درجه یک

موکت مشکی درجه یک

موکت مشکی معمولی

موکت مشکی معمولی

موکت مشکی معمولی

 

زمانی که در پی خرید و پیدا کردن اجاره موکت مشکی معمولی و فرش یا قالی مد نظر خود هستید مسلما رنگ سیاه و بطور کلی رنگ های تیره جزء انتخاب های اول شما نخواهد بود. اما این رنگ ها ویژگی های منحصر بفردی در خود دارند که آنها را از سایر مدل های اجاره موکت مشکی معمولی موجود در بازار کاملا متمایز می کند. با مشاهده مدل های شیک آورده شده در این مطلب خواهید دید که چقدر رنگ های تیره برای فرش، اجاره موکت مشکی معمولی و قالی می تواند جذاب و جالب باشد. با پهن کردن فرش و اجاره موکت مشکی معمولی در کف اتاق، مطمئن باشید تمامی نگاه ها به کف زمین خواهد بود.

ما ایرانی ها عادت داریم دیوار به دیوار خانه خود را با فرش و اجاره موکت مشکی معمولی بپوشانیم  خصوصا در خانه های سنتی و قدیمی که این مورد تقریبا جزء جدایی ناپذیر آن است. اما امروزی در بسیاری از خانه های مدرن نیز از این ترکیب استفاده می شود. پهن کردن سرتاسری اجاره موکت مشکی معمولی در خانه مزیت های زیادی دارد، برای مثال اگر فرزند کوچکی در خانه دارید این کار ایمنی بالایی برای بازی فرزندتان فراهم خواهد کرد بعلاوه باعث می شود فضای خانه گرم و دعوت کننده بنظر برسد طوری که در کفپوش های سرامیکی و چوبی نیز به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.

اجاره موکت مشکی معمولی به دسته ای از موکت گفته می شود که یک بار در  جا های مختلف کار کرده باشد ، و خاصیت نو بودن رو از دست داده باشه و چون این خاصیت مهم رو از دست داده است با افت قیمت مواجه خواهد شد .

اجاره موکت مشکی معمولی به دسته موکت های گفته می شود که به مدت یک هفته در نمایشگاه ها در کفت سالن ها نصب می گردد و پس از یک هفته برداشته می شود . این نوع موکت ها ، طرح ساده می باشند .

 

موکت قرمز درجه یک

 

اجاره موکت قرمز درجه یک

اجاره موکت قرمز درجه یک و فرش تشریفات معمولا برای استفاده در نمایشگاه, هتل, اجلاس, کنفرانس, رستوران های ویژه, … کاربرد دارند که به اسم های دیگر از جمله فرش قرمز شهرت دارند. کیفیت اجاره موکت قرمز درجه یک و فرش تشریفاتی باهم تفاوت دارد فرش تشریفاتی کیفیت بالاتر و دوام بیشتر از اجاره موکت قرمز درجه یک تشریفاتی را دارد. یکی از جدیدتریم کفپوش های تشریفاتی که در این مجموعه علاوه بر اجاره موکت قرمز درجه یک و فرش عرضه می شود گلیم تشریفاتی است که طرح های انرا می توانید مشاهده نمایید. توصیه ما به شما عزیزان در فضاهای باز به دلیل ارزان بودن اجاره موکت قرمز درجه یک تشریفاتی و فضاهای بسته به دلیل مرغوب بودن فرش تشریفاتی است. در این بخش از تالار شما می توانید محصولات ارائه شده اجاره موکت قرمز درجه یک و فرش تشریفاتی را انتخاب و سفارش دهید. 

اجاره موکت قرمز درجه یک

مجموعه فرش ارتمیس یکی از شرکت هایی است که در زمینه اجاره موکت قرمز درجه یک و فرش تشریفات طرح های بسیاری را برای خرید در اختیار شما قرار داده است. شما در این بخش از سایت فرش ارتمیس کفپوش های تشریفاتی را مشاهده می کنید که اجاره موکت قرمز درجه یک و انواع فرش های تشریفاتی در رنگبندی های خاص خود را دارد. 

قیمت اجاره موکت قرمز درجه یک

فرش تشریفاتی در طرح ها و رنگ های مختلف از جمله سورمه ای، قرمز، آبی و قهوه ای قابلیت بافت به صورت سفارشی را دارند. عرض فرش های تشریفاتی از ۵۰ سانتی متر تا ۳ متر و طول رول ها بین ۲۰ تا ۳۰ متر می باشد. عدم پرز دهی، حساسیت زا نبودن و دوام بالا از ویژگی های فرش تشریفاتی مجموعه پرسان پارس می باشد. 

اگر به دنبال یک مجموعه ای هستید که بتوانید فرش تشریفاتی مجلل برای راهروی هتل و ورودی پله ها، اتاق ها هتل، لابی و … تهیه نمایید پیشنهاد می شود از گالری مجموعه پرسان پارس حتما دیدن نمایید.

 

موکت قرمز درچه یک

موکت قرمز درچه یک

موکت قرمز معمولی

موکت قرمز معمولی

 

موکت قرمز معمولی

 

اجاره موکت قرمزمعمولی از جمله پوشش های کف پر کاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی است که از گذشته به سبب آسایش و راحتی که در فضای زندگی ایجاد می‌کند، مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. بسیاری از طراحان و معماران بزرگ، موکت را به سبب گوناگونی در طرح، رنگ و مدل به عنوان اولین گزینه در پوشش فضاهای مسکونی، اداری و هتلی به کار می‌برند.

تنوع طراحی در اجاره موکت قرمزمعمولی این امکان را می‌دهد تا به سادگی با هر نوع مبلمان و دکوری هماهنگ باشد و هارمونی ایجاد شده فضای زندگی را دلنشین‌ تر می‌کند. ایجاد سطح نرم وایمن برای اتاق کودکان، طراحی فضای لوکس و زیبا برای هتل ها، خلق دکوراسیون هماهنگ با محیط اداری و داشتن پوششی با دوام و اکوستیک در مکان های پرتردد و آمفی تئاترها، اجاره موکت قرمزمعمولی را به انتخابی ایده آل در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است

اجاره موکت قرمزمعمولی از مواد اکریلیک، پلی پروپیلن و پلی استر یا ترکیبی از آنها ساخته می‌شود. از اجاره موکت قرمزمعمولی می‌توان هم به عنوان یک پوشش استفاده نمود و هم به عنوان یک عایق حرارتی و صوتی. اجاره موکت قرمزمعمولی به عنوان پوشش کف اتاق و راه‌رو در ساختمان، اتومبیل، هواپیما، قطار و سایر وسائل نقلیه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در بازار ایران انواع متفاوت از اجاره موکت قرمزمعمولی با قمیتها و شکلهای گوناگون وجود دارد که تولید داخل و خارج از کشور می باشد. آنچه مسلم است اگر بخواهیم کالایی با کیفیت و در عین حال مقرون به صرفه داشته باشیم، برخی از برندهای داخلی به لحاظ کیفیت توان رقابت با انواع خارجی را دارا بوده و مقرون به صرفه نیز می باشند. فرش آنلاین به عنوان اولین و بزرگترین وب سایت فروش فرش در ایران با دو برند معروف داخلی که به کار اجاره موکت قرمزمعمولی مشغولند(اجاره موکت قرمزمعمولی) قرارداد همکاری داشته و محصولات این برندها را با ضمانت اصالت و سلامت کالا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

 

چمن مصنوعی

 

اجاره چمن مصنوعی از چه موادی تولید میشود؟

برای اجاره چمن مصنوعی از پلیمرهایی مانند پلی اتیلن در گرید های مختلف و پلی پروپیلن و یا آمیزه ای از آنها ‏استفاده می شود. شناسایی پلیمر خوب برای اجاره چمن مصنوعی از اهمیت خاصی برخوردار است. با توجه به اینکه ‏هنگام ساخت پلیمرهای تجاری مواد اکسید شده ای به وجود می آید که در موقع مصرف باعث تخریب پلیمرها می شوند، ‏به طور معمول در فرمول بندی ساخت پلیمرها از مواد پایدار کننده مانند آنتی اکسیدانت، پایدار کننده ی نوری و حرارتی ‏نسبت به شرایط محیطی و با توجه به شرایط مصرفی محصول استفاده می شود. اجاره چمن مصنوعی در دو زمینه زمین ‏های ورزشی و تزئینی استفاده می شود.‏

کاربرد اجاره چمن مصنوعی

اجاره چمن مصنوعی در اطراف استخر ها

اجاره چمن مصنوعی دربین سنگ های حیاط

اجاره چمن مصنوعی در حیاط مهد کودک ها و زمین بازی بچه ها

اجاره چمن مصنوعی در تراس خانه

اجاره چمن مصنوعی در حیاط خانه

اجاره چمن مصنوعی در زمین های فوتبال

اجاره چمن مصنوعی در زمین های تنیس

اجاره چمن مصنوعی در زمین های فوتسال

اجاره چمن مصنوعی در فضا های شهری

اجاره چمن مصنوعی در پارک ها

اجاره چمن مصنوعی جهت برج های مسکونی و تجاری

اجاره چمن مصنوعی برای فوتبال ، تنیس ، هاکی ، گلف ، مینی گلف و باشگاه های پینت بال ، اجاره چمن مصنوعی جهت فضای کارخانجات

چرا از اجاره چمن مصنوعی استفاده می کنیم؟

اجاره چمن مصنوعی کار بسیار آسانی است، سبز باقی می ماند، تغییرات نامساعد آب و هوا آن را از بین نمی برد، به مراقبت و رسیدگی فوق العاده کمتری نسبت به چمن واقعی نیاز دارد. اجاره چمن مصنوعی موجب کاهش هزینه های شما در طولانی مدت می شود؛ زیرا:

شما مجبور به خرید و یا نگهداری ماشین چمن زنی نخواهید بود.

به راحتی قابل نصب است تا جایی که خودتان می توانید آن را نصب کنید.  

 

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

فرش 12 متری معمولی

فرش ۱۲ متری معمولی

فرش ۱۲ متری معمولی

 

پیش از آنکه درباره اجاره فرش ۱۲ متری معمولی صحبتی به میان آوریم لازم است که در خصوص تعریف فرش و قالی نکته ای را یادآوری کنیم. در واقع به هر نوع گستردنی بافته شده اجاره فرش ۱۲ متری معمولی گفته می شود که این گستردنی یا همان فرش خود شامل قالی ، گلیم ، جاجیم ، زیلو و … میشود. قالی نیز به فرشی اطلاق می شود که علاوه بر پرزدار بودن مساحتی بیش از ۶ متر داشته باشد. تفاوت قالی و قالیچه در ابعاد آن است و کوچکترین قالیچه در ابعاد ۱ تا ۱٫۵ متر بافته می شود و ارزش آن به نقش و طرح ، جنس مواد و مصالح مصرفی برای تار و پود و پرز آن و نوع ریز یا درشت بافی آن است. اجاره فرش ۱۲ متری معمولی را که در تار و پود و پرز آن از پشم استفاده شود اصطلاحا قالی تمام پشم گویند که بدلیل جنس مواد و مصالح به کار رفته در آن درشت بافت هستند.

اجاره فرش ۱۲ متری معمولی بدلیل بکار رفتن پشم هایی ضخیم در بافت آن جزء این دسته محسوب می شود. این نوع قالی مزیت هایی از جمله دوام بالا ، برگشت پذیری پرزها ، قدرت جذب رطوبت و … را دارد و از معایب آن می توان به سنگینی و غیر هنری بودن این نوع قالی به دلیل ضخامت بالای پشم بکار رفته در آن اشاره کرد. اجاره فرش ۱۲ متری معمولی عمدتا فارسی باف هستند ، در این مدل از بافت تنها یک سمت پرز گره می خورد و طرف دیگر آن آزاد است و همین امر موجب می گردد تا پرزهای قالی به مرور زمان و با پا خوردن های مکرر شل و نخ نما شود. از طرفی بافنده های فرش فارسی باف بخاطر ضخامت پشم ها قادر به بافت نقوش ظریف و مینیاتوری نیستند.

 

فرش ۱۲ متری نمازی

 

اجاره فرش ۱۲ متری نمازی بدلیل بکار رفتن پشم هایی ضخیم در بافت آن جزء این دسته محسوب می شود. این نوع قالی مزیت هایی از جمله دوام بالا ، برگشت پذیری پرزها ، قدرت جذب رطوبت و … را دارد و از معایب آن می توان به سنگینی و غیر هنری بودن این نوع قالی به دلیل ضخامت بالای پشم بکار رفته در آن اشاره کرد. اجاره فرش ۱۲ متری نمازی عمدتا فارسی باف هستند ، در این مدل از بافت تنها یک سمت پرز گره می خورد و طرف دیگر آن آزاد است و همین امر موجب می گردد تا پرزهای قالی به مرور زمان و با پا خوردن های مکرر شل و نخ نما شود. از طرفی بافنده های فرش فارسی باف بخاطر ضخامت پشم ها قادر به بافت نقوش ظریف و مینیاتوری نیستند.

پیش از آنکه درباره اجاره فرش ۱۲ متری نمازی صحبتی به میان آوریم لازم است که در خصوص تعریف فرش و قالی نکته ای را یادآوری کنیم. در واقع به هر نوع گستردنی بافته شده اجاره فرش ۱۲ متری نمازی گفته می شود که این گستردنی یا همان فرش خود شامل قالی ، گلیم ، جاجیم ، زیلو و … میشود. قالی نیز به فرشی اطلاق می شود که علاوه بر پرزدار بودن مساحتی بیش از ۶ متر داشته باشد. تفاوت قالی و قالیچه در ابعاد آن است و کوچکترین قالیچه در ابعاد ۱ تا ۱٫۵ متر بافته می شود و ارزش آن به نقش و طرح ، جنس مواد و مصالح مصرفی برای تار و پود و پرز آن و نوع ریز یا درشت بافی آن است. اجاره فرش ۱۲ متری نمازی را که در تار و پود و پرز آن از پشم استفاده شود اصطلاحا قالی تمام پشم گویند که بدلیل جنس مواد و مصالح به کار رفته در آن درشت بافت هستند.

 

فرش ۱۲ متری نمازی

فرش ۱۲ متری نمازی

فرش 9 متری

فرش ۹ متری

فرش ۹ متری

 

اجاره فرش ۹ متری  چيست؟

بشر از زماني كه وجود ملزومات زندگي روزمره را احساس نمود، به فكر داشتن منسوجي بود تا او را در برابر سرما و سختي زمين محافظت نمايد. پشم و موي حيواناتي نظير گوسفند و بز، اولين يافته هاي بشر براي برآوردن اين نياز بود و متعاقباً پوست اين حيوانات اولين زيرانداز يا به عبارت ديگر فرش منسوج بود. به دنبال تحول و پيشرفت در زندگي، بشر آموخت كه مي تواند با در هم نمودن و فشردن الياف پشم، زيراندازي ضخيم تر و گرم تر به نام اجاره فرش ۹ متری تهيه نمايد. متعاقباً با فراگيري فنون ريسندگي و تابندگي، نخهاي پشمي را توليد نمود و براي اولين بار با ادغام رشته نخهاي افقي و عمودي نخ هاي پشم، اجاره فرش ۹ متری  را ابداع كرد و اين سرآغازي بود براي ابداع فرش گره دار يا پرزدار كه هنر و فني پيشرفته تر بود. تاكنون تاريخ دقيق اين ابداعات براي ما مشخص نشده است، اما در ميان اجاره فرش ۹ متری نمازی قديمی ترين يافته، متعلق به حدود پنج قرن قبل از ميلاد مسيح مي باشد. اجاره فرش ۹ متری كه به دليل محل يافتن آن در اعماق يخهاي دره هاي پا زيريك با نام اجاره فرش ۹ متری شهرت جهاني يافته، توسط سرگئي رودنكو، باستان شناس معروف روس كشف گرديد.

تمامي نقش و نگاره هاي موجود بر روي اجاره فرش ۹ متری مشابهت فراواني با نگاره ها و حجاريهاي كاخ تخت جمشيد در ايران دارد. اين شباهت به اندازه اي است كه كاشف آن در اولين دقايق اكتشاف در سال ۱۹۴۷ ميلادي اظهار نمود: تخت جمشيد را به ياد مي آورد. به غير از اجاره فرش ۹ متری كه تقريباً سالم ترين فرش است كه از گذشته هاي بسيار دور به زمان ما رسيده، پاره فرشهايي نيز چه در ايران و چه در خارج از آن كشف گرديده كه مشهورترين آنها قطعات كشف شده در اكتشافات شهر قومس در نزديكي دامغان و همچنين قطعات كشف شده در شهر سوختة سيستان مي باشند.

 

فرش ۹ متری نمازی

 

اجاره فرش ۹ متری نمازی چيست؟

بشر از زماني كه وجود ملزومات زندگي روزمره را احساس نمود، به فكر داشتن منسوجي بود تا او را در برابر سرما و سختي زمين محافظت نمايد. پشم و موي حيواناتي نظير گوسفند و بز، اولين يافته هاي بشر براي برآوردن اين نياز بود و متعاقباً پوست اين حيوانات اولين زيرانداز يا به عبارت ديگر فرش منسوج بود. به دنبال تحول و پيشرفت در زندگي، بشر آموخت كه مي تواند با در هم نمودن و فشردن الياف پشم، زيراندازي ضخيم تر و گرم تر به نام اجاره فرش ۹ متری نمازی تهيه نمايد. متعاقباً با فراگيري فنون ريسندگي و تابندگي، نخهاي پشمي را توليد نمود و براي اولين بار با ادغام رشته نخهاي افقي و عمودي نخ هاي پشم، اجاره فرش ۹ متری نمازی را ابداع كرد و اين سرآغازي بود براي ابداع فرش گره دار يا پرزدار كه هنر و فني پيشرفته تر بود. تاكنون تاريخ دقيق اين ابداعات براي ما مشخص نشده است، اما در ميان اجاره فرش ۹ متری نمازی قديمی ترين يافته، متعلق به حدود پنج قرن قبل از ميلاد مسيح مي باشد. اجاره فرش ۹ متری نمازی كه به دليل محل يافتن آن در اعماق يخهاي دره هاي پا زيريك با نام اجاره فرش ۹ متری نمازی شهرت جهاني يافته، توسط سرگئي رودنكو، باستان شناس معروف روس كشف گرديد.

تمامي نقش و نگاره هاي موجود بر روي اجاره فرش ۹ متری نمازی مشابهت فراواني با نگاره ها و حجاريهاي كاخ تخت جمشيد در ايران دارد. اين شباهت به اندازه اي است كه كاشف آن در اولين دقايق اكتشاف در سال ۱۹۴۷ ميلادي اظهار نمود: تخت جمشيد را به ياد مي آورد”. به غير از اجاره فرش ۹ متری نمازی كه تقريباً سالم ترين فرش است كه از گذشته هاي بسيار دور به زمان ما رسيده، پاره فرشهايي نيز چه در ايران و چه در خارج از آن كشف گرديده كه مشهورترين آنها قطعات كشف شده در اكتشافات شهر قومس در نزديكي دامغان و همچنين قطعات كشف شده در شهر سوختة سيستان مي باشند.

 

فرش ۹ متری نمازی

فرش ۹ متری نمازی

موکت ورساچ

موکت ورساچ

موکت ورساچ

 

چرا از اجاره موکت ورساچ استفاده می کنیم؟

اجاره موکت ورساچ از جمله پوشش های کف پر کاربرد در طراحی دکوراسیون داخلی است که از گذشته به سبب آسایش و راحتی که در فضای زندگی ایجاد می‌کند، مورد توجه مصرف کنندگان بوده است. بسیاری از طراحان و معماران بزرگ، اجاره موکت ورساچ را به سبب گوناگونی در طرح، رنگ و مدل به عنوان اولین گزینه در پوشش فضاهای مسکونی، اداری و هتلی به کار می‌برند.

تنوع طراحی در اجاره موکت ورساچ این امکان را می‌دهد تا به سادگی با هر نوع مبلمان و دکوری هماهنگ باشد و هارمونی ایجاد شده فضای زندگی را دلنشین ‌تر می‌کند. ایجاد سطح نرم وایمن برای اتاق کودکان، طراحی فضای لوکس و زیبا برای هتل ها، خلق دکوراسیون هماهنگ با محیط اداری و داشتن پوششی با دوام و اکوستیک در مکان های پرتردد و آمفی تئاترها، اجاره موکت ورساچ را به انتخابی ایده آل در صنعت ساختمان و دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است.

استفاده از اجاره موکت ورساچ بعنوان کفپوش خانه در محیط پذیرایی، نشیمن یا اتاق خواب به معنای دستیابی به دکوراسیون داخلی برتر و ویژه است که برای مدت طولانی به زیبا کردن محیط خانه شما می پردازد. از جمله برتری هایی که اجاره موکت ورساچ به چیدمان دکوراسیون خانه می دهد می  توان به راحتی، آرامش، سادگی و وابسته نبودن به زمان اشاره کرد. اجاره موکت ورساچ این کار را بدون اینکه از طرح های شلوغ و فانتزی در خود استفاده کرده باشد، انجام می دهد. موکت بهترین پوشش کف برای خانه هایی است که از سنگ و سرامیک در کفپوش خانه استفاده می کنند.  اجاره موکت ورساچ بخصوص در فصل زمستان در صورت نداشتن سیستم گرمایشی مناسب سردی زیادی بخود می گیرد که قرار دادن پاها بروی خود را با حسی ناخوشایند و ناراحت کننده روبرو می کنند. در حال حاضر در بازار مدل های بسیار متنوعی از اجاره موکت ورساچ تهیه و تولید می شوند که محدوده وسیعی از سلیقه ها را پوشش می دهند. 

موکت ورساچ